Newsy

Majka Jeżowska nie kończy kariery. Pracuje właśnie nad nowymi utworami

2014-03-10  |  07:00
W tym roku mija 35 lat od momentu, gdy na rynku muzycznym pojawiło się pierwsze wydawnictwo Majki Jeżowskiej. Z tej okazji artystka przygotowuje nowe utwory, które nagra wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Debiutancki album piosenkarki, znanej wtedy jako Maria Jeżowska, ukazał się w 1981 roku i nosił tytuł „Jadę w świat”. W chórkach artystce towarzyszyła Urszula. Tak samo jak na początku swojej kariery Jeżowska i tym razem ma zamiar wydać numery przeznaczone dla dorosłej publiczności.

– Nowe utwory będą na pewno bardzo melodyjne, z czego jestem znana. Będą także optymistyczne, bo nie lubię się smucić, a szarości jest wokół nas przecież bardzo dużo. Zawsze mi zależy, aby ludzie z moich koncertów wychodzili szczęśliwi – podkreśla Majka Jeżowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka nie chce obiecywać, że uda jej się nagrać tyle utworów, by stworzyć z nich płytę. Zapewnia jednak, że opublikowane piosenki będą sporą niespodzianką.

– Moja publiczność postrzega mnie jako osobę pogodną, więc byłoby wbrew naturze śpiewanie czegoś innego. Nie mogę od razu stwierdzić, czy powstanie materiał na nową płytę, ale mogę powiedzieć, że będzie kilka piosenek, które na pewno zaskoczą – dodaje artystka.

Majka Jeżowska to piosenkarka znana głównie z przebojów nagranych dla najmłodszej publiki. Albumy nagrane dla dzieci, na których można było znaleźć takie hity, jak: „A ja wolę moją mamę”, „Wszystkie dzieci nasze są” oraz „Laleczka z saskiej porcelany” przyniosły jej ogromną popularność.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.