Newsy

Majka Jeżowska nie kończy kariery. Pracuje właśnie nad nowymi utworami

2014-03-10  |  07:00
W tym roku mija 35 lat od momentu, gdy na rynku muzycznym pojawiło się pierwsze wydawnictwo Majki Jeżowskiej. Z tej okazji artystka przygotowuje nowe utwory, które nagra wraz ze swoimi przyjaciółmi.

Debiutancki album piosenkarki, znanej wtedy jako Maria Jeżowska, ukazał się w 1981 roku i nosił tytuł „Jadę w świat”. W chórkach artystce towarzyszyła Urszula. Tak samo jak na początku swojej kariery Jeżowska i tym razem ma zamiar wydać numery przeznaczone dla dorosłej publiczności.

– Nowe utwory będą na pewno bardzo melodyjne, z czego jestem znana. Będą także optymistyczne, bo nie lubię się smucić, a szarości jest wokół nas przecież bardzo dużo. Zawsze mi zależy, aby ludzie z moich koncertów wychodzili szczęśliwi – podkreśla Majka Jeżowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka nie chce obiecywać, że uda jej się nagrać tyle utworów, by stworzyć z nich płytę. Zapewnia jednak, że opublikowane piosenki będą sporą niespodzianką.

– Moja publiczność postrzega mnie jako osobę pogodną, więc byłoby wbrew naturze śpiewanie czegoś innego. Nie mogę od razu stwierdzić, czy powstanie materiał na nową płytę, ale mogę powiedzieć, że będzie kilka piosenek, które na pewno zaskoczą – dodaje artystka.

Majka Jeżowska to piosenkarka znana głównie z przebojów nagranych dla najmłodszej publiki. Albumy nagrane dla dzieci, na których można było znaleźć takie hity, jak: „A ja wolę moją mamę”, „Wszystkie dzieci nasze są” oraz „Laleczka z saskiej porcelany” przyniosły jej ogromną popularność.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.