Newsy

Marcelina Szlachcic: W najnowszym singlu odpowiadam na pytania moich fanów zadawane mi w social mediach

2020-02-10  |  06:16

Młoda wokalistka zyskała popularność dzięki udziałowi w programie telewizyjnym „The Voice of Kids”. Po zakończeniu talent show jej kariera nabrała tempa. W nowym singlu Marcelina Szlachcic prezentuje fanom, jak wygląda jej codzienne życie. „Q&A” to piosenka, za której pośrednictwem odpowiada na najczęściej zadawane jej pytania. W teledysku gościnnie pojawią się m.in. Roksana Węgiel, Jacek Stachursky i producent utworu Deemz.

W nowym singlu wokalistka wyjawia, że pytania, jakie otrzymuje, nie dotyczą jedynie spraw zawodowych, lecz również życia prywatnego. Szlachcic komentuje dociekliwość innych w zabawny i zawadiacki sposób, pokazując tym samym dystans i poczucie humoru.

– Bardzo się cieszę, że zrobiłam singiel z Trikiem i Deemzem. Piosenka nazywa się „Q&A” i znajdują się w niej pytania, które zadają mi fani na Instagramie, Facebooku i różnych innych social mediach. W singlu na nie odpowiadam – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Marcelina Szlachcic.     

Chociaż w piosence wokalistka śpiewa, że ciągłe odpowiadanie na pytania „trochę ją już męczy”, tłumaczy, że lubi udzielać wywiadów. Informowanie o nowych projektach muzycznych uważa za jeden ze swoich zawodowych obowiązków. Cieszy się, że ludzie chcą jej słuchać i śledzić jej karierę na bieżąco.

– Nie odczuwam presji. Wiem, że jest to moja praca. Po prostu muszę odpowiadać na zadawane pytania, bo ludzie chcą wiedzieć, co się u mnie aktualnie dzieje – to jest fajne. Ponadto lubię mówić o sobie, nie przechwalać się, ale po prostu opowiadać – tłumaczy.

Mimo młodego wieku Marcelina Szlachcic wie, jaką muzykę chciałaby tworzyć. Zależy jej na pozytywnym odbiorze piosenki „Q&A”. Wierzy, że jej fani docenią pracę, którą włożyła w realizację tego muzycznego projektu.

– Mam nadzieję, że singiel będzie hitem, bo jest utrzymany w stylu muzycznym, który chciałabym tworzyć najbardziej. Mam nadzieję, że spodoba się wszystkim moim słuchaczom – wyjaśnia wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny

Nowy juror w programie „Must Be the Music” podkreśla, że ta rola jest dla niego niezwykłą przygodą, bo dzięki niej nie tylko może odkrywać młode talenty, ale także nieznane dotąd aspekty swojej kariery artystycznej. Ocenianie uczestników nie jest prostą sprawą, ale Sebastian Karpiel-Bułecka nie chce nikomu dawać złudnych nadziei i chwalić kogoś tylko po to, żeby nie zrobić mu przykrości. Wokalista wychodzi z założenia, że jeśli ktoś decyduje się na udział w tym programie, to musi być przygotowany na każdą ocenę, nawet tę najbardziej surową.

Prawo

Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

Ochrona środowiska

Futra z negatywnym wpływem na środowisko na każdym etapie produkcji. Wiąże się z 400-krotnie większym zużyciem wody niż poliestru

Biznes futrzarski ma negatywny wpływ na środowisko naturalne – podkreślają eksperci Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Hodowle powodują zatrucie wód i gleb oraz są zagrożeniem dla bioróżnorodności. Z kolei produkcja futra z norek, lisów i jenotów generuje znacznie większe niż bawełna czy poliester emisje gazów cieplarnianych, zużycie wody i zanieczyszczenie wody. 25 listopada obchodzimy Dzień bez Futra, który ma zwrócić uwagę na cierpienie zwierząt hodowanych na potrzeby przemysłu futrzarskiego oraz promować etyczne i ekologiczne wybory w modzie.