Newsy

Mariusz Totoszko: współczuję wszystkim, którzy będą brać udział w castingach do kolejnych edycji „TTBZ”

2014-05-09  |  07:10
Mariusz Totoszko nie kryje satysfakcji z tego, że mógł wziąć udział w I edycji programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Wokalista od samego początku był zdecydowany na uczestnictwo, bo zachęcił go charytatywny cel. Program był dla gwiazdora wielką przygodą, która pozwoliła mu na pokazanie siebie z nieznanej dotąd strony.

Choć Mariuszowi Totoszko nie udało się zdobyć głównej nagrody, to nie żałuje swojego udziału w taneczno-piosenkarskim show Polsatu. Wokalista podkreśla, że bardzo się cieszy z uczestnictwa w pierwszej edycji programu. Możliwość wchodzenia w różne role, wcielania się w postaci kobiecych artystek było dla niego ciekawym doświadczeniem.

– Współczuję wszystkim moim kolegom, którzy będą brać udział w castingach do kolejnych edycji, bo przed nimi ciężka droga do przebycia. Wydaje mi się, że ta pierwsza edycja była najlepsza i mam nadzieję, że tak już zostanie mówi Mariusz Totoszko agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Totoszko przyznaje, że przed występami brał prywatne lekcje aktorstwa. Według wokalisty nie sposób, nie będąc aktorem, dokładnie odwzorować gesty, ruchy czy sposób zachowania gwiazdy, którą ma się naśladować. Piosenkarz w programie wcielał się między innymi w Micka Jaggera, Marilyna Mansona i Edith Piaf.

–  Ktoś musi profesjonalnie na to spojrzeć i później wpoić to w moje ciało. Ale jak mówili moi nauczyciele, zarówno od tańca, jak i gry aktorskiej, jestem bardzo plastyczny i szybko się uczę  opowiada Mariusz Totoszko.

Pierwszą edycję programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” wygrała Katarzyna Skrzynecka, która w finale wystąpiła w roli duetu: Andrea Bocelli i Sarah Brightman. Główną nagrodę, 100 tysięcy złotych, zwyciężczyni przekazała fundacji charytatywnej „Kocham”. II edycję show Polsat zapowiada na jesień 2014 roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.