Mówi: | Martyna Wojciechowska |
Funkcja: | dziennikarka |
Martyna Wojciechowska: To mój najlepszy czas w życiu. Dzwonią do mnie z Korei Południowej i proszą o wywiad.
Martyna Wojciechowska, prowadząca program „Kobieta na krańcu świata” oraz redaktor naczelna polskiej edycji „National Geographic”, nie ma potrzeby chodzenia na imprezy ani wzbudzania sensacji swoim życiem prywatnym. Dziennikarka jest przede wszystkim skupiona na pracy zawodowej, w której – jak mówi – przeżywa właśnie najlepszy czas, bo odnosi wiele sukcesów. Jednym z nich jest sprzedaż emisji jej programu do ponad 50. krajów na świecie i liczne propozycje wywiadów m.in. z Korei Południowej.
– Pracuję w mediach ponad 15 lat. Bardzo wierzę w to, co robię. Przez lata być może wiele osób nie wróżyło mi sukcesu, przecież było tyle gwiazd, które wzleciały wysoko, zawładnęły naszymi umysłami na rok, dwa, trzy, a potem znikały. Ja zawsze chciałam być prawdziwa. Nie wzbudzam skandali, po prostu żyję zgodnie z moją pasją. Teraz mam najlepszy czas w życiu – mówi rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Martyna Wojciechowska.
Dziennikarka jest m.in. dumna z tego, że już szósty sezon prowadzi program podróżniczy „Kobieta na krańcu świata”, emitowany w stacji TVN, którego prawa właśnie zostały sprzedane do ponad 50 krajów na całym świecie.
– W tej chwili ten program jest emitowany m.in. w Hiszpanii, Francji, Szwecji, Belgii, a także w tak egzotycznych miejscach, jak Japonia, Hongkong czy Korea Południowa. Ostatnio nawet zadzwonili do mnie z Korei Południowej, z tamtejszej telewizji śniadaniowej, żeby poprosić o wywiad. Myślałam, że to żart, ale okazało się, że to na poważnie. Jeszcze nie miałam czasu polecieć. Jestem zajęta innymi obowiązkami, ale zamierzam udzielić tego wywiadu. ,,Kobieta na krańcu świata’’ to jest dla mnie cudowny projekt. Tutaj należą się wielkie podziękowania widzom, że Państwo po prostu wierzycie mi i wierzycie w to, co robię – mówi Martyna Wojciechowska.
Dziennikarka zadebiutowała w telewizji w wieku 19 lat jako modelka. Potem na stałe związała się ze stacją TVN, gdzie prowadziła programy „Dzieciaki z klasą”, „Big Brother”, „Studio Złote Tarasy”, a w stacji TVN Turbo magazyn „Automaniak”. Od 2009 r. jest gospodarzem programu „Kobieta na krańcu świata”, którego średnia oglądalność wynosi ok. 1,3 mln, jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od 2007 r. jest także redaktor naczelną polskiej edycji „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, zaś od 2012 r. dwujęzycznego pisma dla podróżujących „Kaleidoscope”. Pisze książki podróżnicze, brała także udział w wielu kampaniach reklamowych. 28 września skończyła 40 lat.
Czytaj także
- 2024-12-13: PZU chce mocniej inwestować w sektor zdrowia i transformację energetyki. W strategii do 2027 roku zapowiada duże zmiany w strukturze grupy
- 2024-12-19: Unijny system handlu emisjami do zmiany. Po 2030 roku może objąć technologie pochłaniania CO2
- 2024-11-08: Spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są skłonni do dużych zakupów
- 2024-11-07: Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
- 2024-10-28: Martyna Wojciechowska: Sztuczna inteligencja zastępująca dziennikarzy i artystów to niepokojący trend. To prowadzi do dezinformacji
- 2024-11-21: Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.