Newsy

„MasterChef Junior” od 26 maja w TLC. Twarzą kampanii promocyjnej programu została Monika Mrozowska

2014-05-02  |  06:50
Mówi:Bartłomiej Główczyński (szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks)
Monika Mrozowska (aktorka)
  • MP4
  • Od 26 maja na antenie TLC emitowany będzie „MasterChef Junior”, w którym o tytuł szefa kuchni walczyć będą dzieci. W kampanii promującej program weźmie udział Monika Mrozowska.

    „MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.

    W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks. 

    Monika Mrozowska, która została twarzą kampanii promującej amerykańską edycję „MasterChef Junior”, od wielu lat promuje zdrowe odżywianie i rozwija pasję gotowania u najmłodszych.

    To chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jestem mamą. Ale przy okazji kręcenia tego spotu zostałam fikcyjną mamą czwórki nowych dzieci: Zosi, Julki, Mateusza i Wicka. Niesforne dzieciaki, ale kochane –  mówi Monika Mrozowska.

    Gotowanie to jedna z największych pasji Mrozowskiej. Aktorka dzieli się najlepszymi przepisami na swojej stronie internetowej, prowadzi również warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci.

    Lubię pracę z dziećmi i jeżeli widzę, że one też są dobrze do mnie nastawione, to właściwie nie odgrywa roli czy razem gotujemy, czy mamy tylko pogadać albo się powygłupiać. Każdą aktywność można wykorzystać jako pretekst do spędzania miło czasu, nawet z obcymi dziećmi. Uwielbiam przede wszystkim spotkania kulinarne, zwłaszcza warsztaty z dziećmi, które wykazują się niesamowitą kreatywnością. Mam nadzieję, że w tym programie również będzie to widać – mówi Mrozowska.

    Premiera programu  „MasterChef Junior” 26 maja, o godzinie 20:00, na kanale TLC.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Żywienie

    Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

    Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

    Handel

    Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

    Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

    Moda

    Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

    Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.