Mówi: | Bartłomiej Główczyński (szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks) Monika Mrozowska (aktorka) |
Newsy
„MasterChef Junior” od 26 maja w TLC. Twarzą kampanii promocyjnej programu została Monika Mrozowska
2014-05-02 | 06:50
Od 26 maja na antenie TLC emitowany będzie „MasterChef Junior”, w którym o tytuł szefa kuchni walczyć będą dzieci. W kampanii promującej program weźmie udział Monika Mrozowska.
„MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.
– W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks.
„MasterChef Junior” to kolejna odsłona jednego z najpopularniejszych programów kulinarnych na świecie. Pierwszy spot zapowiadający show zostanie wyemitowany na kanale TLC 10 maja. Kampania z udziałem Moniki Mrozowskiej będzie nawiązywać do obchodzonego w dniu premiery programu Dnia Matki.
– W odpowiedzi na ogromną popularność dorosłej wersji „MasterChef”, którą w zeszłym roku pokazywaliśmy na antenie TLC, zdecydowaliśmy się pokazać wersję z udziałem dzieci „MasterChef Junior” i spodziewamy się dobrego wyniku oglądalności. W promocji programu weźmie udział Monika Mrozowska, która jednoznacznie kojarzy się z pasją do gotowania, ale też z zarażaniem tą pasją swoich dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych w Discovery Networks.
Monika Mrozowska, która została twarzą kampanii promującej amerykańską edycję „MasterChef Junior”, od wielu lat promuje zdrowe odżywianie i rozwija pasję gotowania u najmłodszych.
– To chyba nie jest dla nikogo zaskoczeniem, że jestem mamą. Ale przy okazji kręcenia tego spotu zostałam fikcyjną mamą czwórki nowych dzieci: Zosi, Julki, Mateusza i Wicka. Niesforne dzieciaki, ale kochane – mówi Monika Mrozowska.
Gotowanie to jedna z największych pasji Mrozowskiej. Aktorka dzieli się najlepszymi przepisami na swojej stronie internetowej, prowadzi również warsztaty kulinarne dla dorosłych i dzieci.
– Lubię pracę z dziećmi i jeżeli widzę, że one też są dobrze do mnie nastawione, to właściwie nie odgrywa roli czy razem gotujemy, czy mamy tylko pogadać albo się powygłupiać. Każdą aktywność można wykorzystać jako pretekst do spędzania miło czasu, nawet z obcymi dziećmi. Uwielbiam przede wszystkim spotkania kulinarne, zwłaszcza warsztaty z dziećmi, które wykazują się niesamowitą kreatywnością. Mam nadzieję, że w tym programie również będzie to widać – mówi Mrozowska.
Premiera programu „MasterChef Junior” 26 maja, o godzinie 20:00, na kanale TLC.
Czytaj także
- 2024-09-27: MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
- 2024-09-13: Monika Miller: Zastanawiam się, czy chcę ślubu tradycyjnego, czy na przykład na plaży w Macedonii. Myślę też, czy zaprosić gości i czy chcę rodzinę
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-17: Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
- 2024-04-03: Monika Richardson: Nowy kolor włosów to nowa energia. Dzisiaj jestem ruda, ale jutro może wrócę do fioletowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.