Newsy

Menadżerka Katarzyny Cichopek o współpracy z gwiazdami: trzeba być uczciwym, klient jest najważniejszy

2014-01-29  |  07:00
Po pierwsze uczciwość, po drugie zasada: klient jest najważniejszy – zdaniem Aldony Wleklak, która od lat współpracuje z gwiazdami, to priorytety w pracy dobrego menadżera. Powinien on dbać o wizerunek i promocje swoich podopiecznych, współpracę z mediami i stylistami, a także negocjowanie umów i uczciwe wypłacanie honorariów. Ten ostatni aspekt stał się kością niezgody pomiędzy Małgorzatą Herde i gwiazdami, którymi się opiekowała.

Aldona Wleklak ma na swoim koncie współpracę z Małgorzatą Sochą, Aleksandrą Kisio, Agnieszką Cegielską, Marią Niklińską i Kasią Cichopek. Jej zdaniem dobry menadżer powinien znać show-biznes od podszewki  i twardo trzymać się  zasad.

Trzeba być uczciwym wobec dziewczyn i mówić sobie cały czas, że klient jest najważniejszy. To dziewczyny są najważniejsze, one są moimi klientkami, które mam wypromować. A przy tych większych gwiazdach, chronić ich  prywatność i być taką tarczą typu, „Dobrze, to Ty nic nie mów, powiem za Ciebie. Nic się nie martw, nie odbieraj telefonów, wszystko załatwię” – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Aldona Wleklak.

Aldona Wleklak podkreśla, że warunki współpracy i wspólne oczekiwania powinny być jasno ustalone i żadnej ze stron nie wolno przekraczać granic. Sama absolutnie nie ma ambicji, by zostać gwiazdą. Od lat woli stać w cieniu i promować swoje podopieczne.

Załatwiam wywiady, programy w telewizji, organizuję zaproszenia na imprezy, stylistki, projektantów, żeby miały się w co ubrać. Jest jakaś impreza, pytam się: masz w co się ubrać? Bo niektóre się oczywiście wzbraniają. Wszyscy oceniają, jak ona wygląda, czy ma dobrą sukienkę, czy ma dobrze dopasowane buty, torebkę. To jest ważne, taki wizerunek, który może potem procentować – podkreśla Aldona Wleklak.

Menadżer dba także o finanse artysty. Jego zadaniem jest wynegocjowanie takich umów, które przyniosą jak największe korzyści. Tu jednak łatwo się zatracić.

Ostatnio prasa wzięła pod lupę Małgorzatę Herdę – menadżerkę Aleksandry Kwaśniewskiej, Karoliny Malinowskiej i Edyty Herbuś. Zdaniem dziennikarzy, lansowała ona bardziej siebie niż swoje podopieczne i wzbogaciła się na nieuczciwości wobec nich. Oszukane panie szybko zerwały z nią kontakt i nie chcą komentować sprawy. Według tygodnika „Wprost” miała ona zwodzić swoje podopieczne i nie wypłacać im pieniędzy, które wpływały na jej konto za zlecenia.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.