Newsy

Michał Szpak: Robię wszystko, żeby nie wylądować na ściance

2014-03-14  |  07:10

Finalista pierwszej polskiej edycji programu „X-Factor” Michał Szpak nie kryje niezadowolenia z tego, jak jest odbierany przez fanów i media. Młody wokalista czuje, że jego twórczość jest niedoceniana, a ciągłe zainteresowanie jego osobą spowodowane jest głównie oryginalnym wyglądem i ekstrawaganckim stylem bycia.

Kiedy Michał Szpak pojawił się w talent show okrzyknięto go kolorowym ptakiem polskiego show-biznesu. Nietypowy wygląd, nietuzinkowe stroje, barwna osobowość i mocny głos miały być gwarancją sukcesu. Sprawiły jednak, że piosenkarzowi trudno jest dotrzeć do publiczności i mediów ze swoją twórczością.

To jest takie niewdzięczne, kiedy wstawiam jakiś filmik, który jest śmieszny, uzyskuje on kolosalną oglądalność. A kiedy wstawiam coś, co jest ważne dla mnie, coś, co ma znaczenie, to ma jakąś mierną liczbę polubień mówi Michał Szpak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalista rozumie, że zabawny filmik, który łatwo można wyśmiać, jest łatwiejszy w odbiorze i ciekawszy dla masowej publiczności. Niemniej, Szpak żałuje, że jego twórczość nie jest równie szeroko omawiana w mediach, jak np. satyryczne nagranie, które umieścił w sieci z okazji urodzin swojej siostry.

Im bardziej coś jest przerysowane, im bardziej coś jest śmieszne i upokarzające daną osobę, tym bardziej jest to atrakcyjne i wszyscy to będą wywlekać. Mam tego ogromną świadomość. Ale teraz nawet jak idę na jakąś imprezę, to robię wszystko, żeby nie wylądować na ściance, bo nie jest to dla mnie atrakcyjne stwierdza Michał Szpak.

Artysta przyznaje, że świat show-biznesu już go nie pociąga i nie ma potrzeby pojawiać się na branżowych imprezach. W najbliższym czasie zamierza skupić się na nagraniu płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.