Mówi: | Monika Goździalska |
Funkcja: | modelka |
Monika Goździalska: Książka „Skandaliczne życie modelek” jest już bestsellerem, sprzedałam też do niej prawa filmowe. W listopadzie wychodzi jej druga część
Uczestniczka programu „The Real Housewives Warszawa” jako nastolatka wyjechała do Paryża, gdzie chodziła po wybiegach dla najlepszych projektantów mody, m.in. Vivienne Westwood i Christiana Diora, a także pozowała czołowym fotografom i brała udział w dużych kampaniach reklamowych. Wówczas została także wybrana Twarzą Europy. Swoimi doświadczeniami w modelingu Monika Goździalska postanowiła podzielić się z czytelnikami. Pierwsza część jej książki zatytułowanej „Skandaliczne życie modelek” zrobiła prawdziwą furorę. Na jej podstawie powstanie również film. Lada moment na półki księgarń trafi natomiast kolejna część wspomnień z tamtego okresu życia celebrytki.
Dwie dekady temu Monika Goździalska została zauważona na ulicy w Warszawie przez scouta, czyli łowcę modelek. Dostała wtedy propozycję, która stała się dla niej przepustką do paryskiego świata modelingu.
– W latach dwutysięcznych pracowałam jako modelka w Paryżu. Wtedy nie było nawet portali społecznościowych, w ogóle nic nie było. Wyjechałam z tej szaroburej Polski do Paryża i tak zaczęłam swoją karierę w modelingu. I teraz właśnie wydaję kolejną książkę na ten temat. Ja w ogóle jestem fanką pamiętników, mam nawet pamiętniki z dzieciństwa, gdzie jakiś kolega mi tam pisał: Kocham cię, Monika, na zawsze twój Leszek. I ja wtedy myślałam, że on będzie ze mną zawsze, ale nie jest. Mam więc szczególny sentyment do pamiętników – mówi agencji Newseria Lifestyle modelka Monika Goździalska.
Książka zatytułowana „Skandaliczne życie modelek” miała premierę w połowie czerwca i okazała się hitem na rynku wydawniczym, bo ukazuje całą prawdę, o której gwiazdy wybiegów wolą milczeć. Autorka bez skrupułów odpowiedziała bowiem na wiele nurtujących pytań, m.in. jaką cenę trzeba zapłacić za to, żeby być wiecznie piękną, młodą i bogatą, jak nie zatracić się w bankietach i orgiach, bez których jednak nie ma szansy na karierę, jaką rolę w tym świecie odgrywają arabscy szejkowie i jak kończą modelki, które nie odniosły sukcesu? Sukces publikacji skłonił ją do kontynuowania opowieści.
– Pierwsza część jest już bestsellerem, sprzedałam do niej prawa filmowe, a w listopadzie wychodzi druga część „Skandalicznego życia modelek”. Cieszę się więc i jestem megadumna – mówiła modelka podczas ostatniej premiery najnowszego podgrzewacza tytoniu.
Monika Goździalska czuje się spełniona i ma poczucie, że to jest właśnie jej czas. Sukces osiągnęła dzięki swojej pracowitości, silnej woli i determinacji. Jak podkreśla, zawsze wytrwale dążyła do celu, a z każdego niepowodzenia wyciągała solidną lekcję. Teraz może powiedzieć, że jej marzenia wreszcie się spełniają.
– Ja w ogóle mam wrażenie, że to wszystko czasami mi się śni, bo ja o tym marzyłam, ciężko na to pracowałam, a czasami pewne drzwi i tak były zamykane tuż przed moim nosem. Ale jestem żywym przykładem na to, że w życiu warto wierzyć i ciężko pracować, bo nic za darmo nie przyjdzie – mówi.
Modelka wie, że zawsze znajdą się tacy, którym nie spodobają się jej działania. Będą krytykować, hejtować i oczerniać, bo sukces, popularność i bycie „na świeczniku” niektórych bardzo kłują w oczy. Często ludzie potrafią więc wylać na kogoś wiadro pomyj tylko dlatego, że jemu się w życiu powiodło. Ona sama zapewnia, że potrafi już dystansować się do negatywnych komentarzy na swój temat.
– Przeżyłam już swój hejt i przypłaciłam to naprawdę silną depresją, bo kiedyś nie rozumiałam, jakim prawem ludzie obrażają mnie i poniżają, nie znając mnie. Dzisiaj mam to totalnie w nosie, jestem cały czas w mediach, jestem wystawiona, przyjdź, powiedz, zrób, nie ma problemu, możesz zawsze ze mną się zamienić, spróbuj mojego życia. Bo wszystkim się wydaje, że masz to tak za darmo, a to nie jest tak. W życiu wszystko dzieje się po coś i nie ma przypadku – dodaje Monika Goździalska.
Czytaj także
- 2025-05-19: Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-04-29: Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-18: Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-02-27: Malwina Wędzikowska: W dżungli przez miesiąc rewidowałam swoje życie. Przehulałam dużo czasu na toksycznych ludzi
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.