Newsy

Monika Richardson zaprzecza, że chce napisać książkę o Zamachowskim

2013-10-25  |  11:10
Monika Richardson zapewnia, że nie zamierza pisać książki o swoim partnerze. Gwiazda zaprzeczyła, że szykuje biografię Zbigniewa Zamachowskiego. Dziennikarce nie podoba się też, że niektóre media piszą na jej temat niesprawdzone informacje.

Monika Richardson ocenia, że Zbigniew Zamachowski jest jeszcze za młody, żeby pisać książkę o jego życiu.

– Nie zamierzam pisać książki o Zbyszku, ze Zbyszkiem, dla Zbyszka. Myślę, że Zbyszek jest na początku drugiej części swojej artystycznej kariery i że przed nim jeszcze wieledziesiąt lat sukcesów – powiedziała Monika Richardson agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Od kwietnia Richardson, razem ze Zbigniewem Zamachowskim, prowadziła program "Pytanie na śniadanie" w telewizyjnej Dwójce. Niedawno aktor  zdecydował, że rozstaje się ze stacją. Postanowił bardziej zaangażować się w swoją pracę w teatrze.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.