Newsy

Monika Richardson zaprzecza, że chce napisać książkę o Zamachowskim

2013-10-25  |  11:10
Monika Richardson zapewnia, że nie zamierza pisać książki o swoim partnerze. Gwiazda zaprzeczyła, że szykuje biografię Zbigniewa Zamachowskiego. Dziennikarce nie podoba się też, że niektóre media piszą na jej temat niesprawdzone informacje.

Monika Richardson ocenia, że Zbigniew Zamachowski jest jeszcze za młody, żeby pisać książkę o jego życiu.

– Nie zamierzam pisać książki o Zbyszku, ze Zbyszkiem, dla Zbyszka. Myślę, że Zbyszek jest na początku drugiej części swojej artystycznej kariery i że przed nim jeszcze wieledziesiąt lat sukcesów – powiedziała Monika Richardson agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Od kwietnia Richardson, razem ze Zbigniewem Zamachowskim, prowadziła program "Pytanie na śniadanie" w telewizyjnej Dwójce. Niedawno aktor  zdecydował, że rozstaje się ze stacją. Postanowił bardziej zaangażować się w swoją pracę w teatrze.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.