Newsy

Nietrafione prezenty gwiazd - Ken zamiast Barbie

2013-12-24  |  09:40
Mówi:Magda Steczkowska (wokalistka)
Edyta Olszówka (aktorka)
Aleksandra Kisio (aktorka)
Łukasz Jemioł (projektant mody)
Maja Sablewska (stylistka)
Marcelina Zawadzka (Miss Polonia 2011)
Anna Wendzikowska (dziennikarka)
  • MP4
  • Święta Bożego Narodzenia to nie tylko choinka i tradycyjne potrawy, lecz także czas obdarowywania najbliższych podarunkami. Często zdarza się jednak,  że wybrane prezenty są nietrafione. Takie historie mają na swoim koncie również gwiazdy.


    Projektant Łukasz Jemioł przyznaje, że ze względu na swój bardzo określony styl, jest bardzo trudną osobą do obdarowywania, dlatego wszystkie prezenty są zawsze z nim konsultowane.

     

    Anna Wendzikowska narzeka za to na gust swojego partnera. 


    - Mój chłopak nie miał do tej pory zbyt wyczucia, jeśli chodzi o prezenty. Wyznaje taką zasadę, że lepiej, żebym nie dostała tego, co bym chciała, tylko lepiej, żeby on mnie zaskoczył i może kiedyś trafi. Do tej pory mu się rzadko udaje, ale z czasem jest coraz lepiej. Natomiast rzeczywiście na początku naszego związku zdarzało mu się wybierać takie rzeczy, zwłaszcza biżuterię, których w żaden sposób nawet sobie nie wyobrażałam, że mogłabym chcieć zrobić mu przyjemność i na siebie to założyć - mówi Anna Wendzikowska.


    Edyta Olszówka uważa, że najlepsze są takie prezenty, które kupujemy sobie sami, bo tylko my tak naprawdę wiemy, czego pragniemy i potrzebujemy. Aktorka twierdzi, że nie należy zbytnio przywiązywać się do wyjątkowych okazji i sprawiać sobie przyjemności w ciągu całego roku.

     

    Maja Sablewska pamięta nieudany prezent, który podarował jej tata.


    - Kiedyś zamiast wymarzonej lalki Barbie dostałam Kena - mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maja Sablewska. - Jakiś to był zbieg okoliczności, coś się zadziało, ja chyba źle się wyraziłam, co bym chciała od tego Mikołaja. Kiedy znalazłam pod choinką Kena, to naprawdę się popłakałam.


    Do zagadnienia bardziej optymistycznie i praktycznie podchodzi piosenkarka Magdalena Steczkowska.


    - Nigdy nie dostałam bardzo nietrafionego prezentu. Być może wynika to z tego, że ja też nie przywiązuję ogromnej wagi do tego. Dla mnie ważniejsze od prezentów jest to, że ktoś chciał w ogóle mi ten prezent zrobić. Czy trafił, czy nie trafił, mniejsze ma to znaczenie. Przyznam szczerze, że bardzo lubię prezenty praktyczne. Piżamy, skarpetki, czyli to, czego z reguły nikt nie lubi - mówi wokalistka Magda Steczkowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.