Mówi: | Ola Ciupa |
Funkcja: | modelka, DJ |
Ola Ciupa: cały dzień, cokolwiek nie robię, muszę mieć telefon w pobliżu i nagrać InstaStory
Gwiazda traktuje media społecznościowe jako narzędzie autopromocji. Regularnie zamieszcza posty, wiedząc, że przerwy w publikacji mogą niekorzystnie odbić się na jej wizerunku medialnym. Szczególnie chętnie modelka zamieszcza zdjęcia z podróży, które są jej wielką pasją.
Ola Ciupa może się obecnie pochwalić blisko 250 tys. fanów na Instagramie. Gwiazda regularnie publikuje nowe posty, czasem nawet po kilka dziennie. Nie zajmuje się mediami społecznościowymi całkiem samodzielnie, twierdzi bowiem, że bez pomocy osób trzecich byłoby to bardzo trudne. Wsparcia potrzebuje np. podczas imprez showbiznesowych, gdy niezbędne jest pokazanie się w trakcie wywiadu lub na ściance.
– Cały dzień, cokolwiek nie robię, muszę mieć na myśli to, żeby mieć telefon w pobliżu i nagrać InstaStory, wrzucić jakieś zdjęcie – mówi Ola Ciupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka traktuje media społecznościowe jako sposób na autopromocję i kreowanie własnego wizerunku medialnego. Przyznaje, że wymagają one regularności, nie uważa tego jednak za wyjątkowo trudny obowiązek. Gwiazda zapewnia, że na zdjęciach i krótkich filmikach nagrywanych na potrzeby Instagrama, pokazuje swoje prawdziwe życie, zarówno zawodowe, jak i prywatne, co nie wymaga dużych nakładów sił i czasu.
– Jeżeli zdarzają się przerwy w publikacjach, ludzie się zastanawiają, co się dzieje. Tak też było ostatnio w przypadku Kylie Jenner, wszyscy zachodzili w głowę o co chodzi, czy jest w ciąży, czy miała może jakiś wypadek, czy coś się stało – mówi Ola Ciupa.
Gwiazda szczególnie chętnie publikuje zdjęcia z podróży, które są jej wielką pasją. Obecnie dzieli się w ten sposób z fanami wrażeniami z pobytu w miejscowości Tulum w Meksyku. Modelka twierdzi, że wyjazd w te strony od wielu lat znajdował się na jej liście podróżniczych marzeń, a teraz wreszcie może to pragnienie urzeczywistnić.
– Marzenia traktuję jako kolejne cele do spełnienia, a nie jako coś nieosiągalnego, o czym tylko myślę, więc jeżeli mamy takie podejście i konsekwentnie realizujemy, to marzenia nie będą pogrzebane – mówi Ola Ciupa.
Obecnie modelka pracuje nad realizacją kolejnego marzenia, tym razem zawodowego. Ma nadzieję, że już wkrótce uda jej się wydać pierwszy singiel, który nagra jako DJ Slavic.
Czytaj także
- 2025-02-12: Jakub Rzeźniczak: Chciałbym wrócić do piłki nożnej. Teraz jednak widzę siebie już nie na boisku, ale na szczeblach zarządzających
- 2024-12-30: Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
- 2025-01-02: Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-12-18: Piotr Szwedes: Teraz znowu zrobił się trend na brzydotę. Pokazujemy coś brudnego, siebie bez makijażu, że jesteśmy tacy prawdziwi
- 2024-10-01: Pozytywne doświadczenia w podróży mogą poprawić kondycję fizyczną i psychiczną. Naukowcy zbadali to za pomocą teorii fizyki
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-07-15: Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej
- 2024-06-25: Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
- 2024-05-06: Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.