Newsy

Olga Frycz: ślubu z Jackiem Borcuchem nie będzie

2013-12-20  |  09:30
Olga Frycz na razie nie planuje ślubu z reżyserem Jackiem Borcuchem. Aktorka stanowczo zaprzecza ostatnim doniesieniom mediów i twierdzi, że są to informacje wyssane z palca. Para, przynajmniej w najbliższych miesiącach, nie zamierza legalizować związku. Są razem od 5 lat.

Nie będę dementować. Ja już moim najbliższym na Facebooku zdementowałam, właściwie staram się tego nigdy nie robić, uznałam, że to jest absurdalne – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Olga Frycz.

Para poznała się na planie filmu „Wszystko, co kocham”. Od tego czasu między aktorką a starszym o szesnaście lat reżyserem zaiskrzyło. Ich związek wzbudzał mieszane uczucia, bo dla nowej miłości Borcuch rozstał się ze swoją żoną – również aktorką – Iloną Ostrowską. 
 
Para nie obnosiła się ze swoja miłością. Przez dłuższy czas nawet ukrywali, że są razem. Teraz tworzą szczęśliwy związek, ale ślubu na razie nie planują.

Nie, na razie nic mi o tym nie wiadomo – zaprzecza aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.