Newsy

Olga Frycz: ślubu z Jackiem Borcuchem nie będzie

2013-12-20  |  09:30
Olga Frycz na razie nie planuje ślubu z reżyserem Jackiem Borcuchem. Aktorka stanowczo zaprzecza ostatnim doniesieniom mediów i twierdzi, że są to informacje wyssane z palca. Para, przynajmniej w najbliższych miesiącach, nie zamierza legalizować związku. Są razem od 5 lat.

Nie będę dementować. Ja już moim najbliższym na Facebooku zdementowałam, właściwie staram się tego nigdy nie robić, uznałam, że to jest absurdalne – mówi agencji informacyjnej  Newseria Lifestyle Olga Frycz.

Para poznała się na planie filmu „Wszystko, co kocham”. Od tego czasu między aktorką a starszym o szesnaście lat reżyserem zaiskrzyło. Ich związek wzbudzał mieszane uczucia, bo dla nowej miłości Borcuch rozstał się ze swoją żoną – również aktorką – Iloną Ostrowską. 
 
Para nie obnosiła się ze swoja miłością. Przez dłuższy czas nawet ukrywali, że są razem. Teraz tworzą szczęśliwy związek, ale ślubu na razie nie planują.

Nie, na razie nic mi o tym nie wiadomo – zaprzecza aktorka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.