Newsy

Olga Kalicka: Jestem już duża, chociaż nadal mam 160 cm. Czasami jestem dziewczyńska, a innym razem czuję się pretty woman

2017-11-14  |  06:42

Aktorka dorastała na oczach widzów. Widzowie „Plebanii” pamiętają ją jako uroczą, nieco nieśmiałą dziewczynkę, teraz zachwyca w wydaniu bardzo kobiecym. Jak przyznaje, lubi bawić się modą, a delikatny typ urody i filigranowa sylwetka pozwalają jej na eksperymentowanie z różnymi fasonami ubrań.

Olga Kalicka przyznaje, że bez większych problemów poradziła sobie z przejściem w dorosłość i odkrywaniem swojej kobiecości.

Tak, jest już ten czas, że dorosłam, jestem już duża, chociaż nadal mam 160 cm. Fajne jest to, że się zmieniam cały czas – mówi agencji Newseria Olga Kalicka, aktorka.

Aktorka lubi bawić się modą, śledzi najnowsze trendy i chętnie bywa na pokazach polskich projektantów.  Wtedy szczególnie stawia na szpilki oraz kobiece sukienki. Ale serialowa Magda z „Rodzinki.pl” lubi także zaskakiwać, najczęściej niebanalnymi torebkami i ekstrawaganckimi butami.

 – Rzeczywiście lubię to, że czasem mogę założyć krótką spódniczkę, jeansy, trampki i być po prostu dziewczyńska, a są dni kiedy mogę się tym trochę pobawić, założyć długą sukienkę i poczuć się bardziej jak pretty woman – mówi Olga Kalicka.

Styl aktorki doskonale pasuje do jej wieku. Na siłę nie udaje starszej niż jest, a na czerwonym dywanie doskonale łączy beztroski look z ponadczasową elegancją.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.