Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi zawsze stawiała na mocne oko. W tym sezonie spodobały jej się wyraziste usta
Tej jesieni Patricia Kazadi po raz pierwszy podkreślać będzie usta. Wokalistce spodobały się modne w tym sezonie wyraziste, ciemne pomadki w odcieniach bordo, czerwieni, a nawet zieleni. Gwiazda polubiła również color corecting, czyli metodę makijażu polegającą na wyrównywaniu kolorytu skóry za pomocą korektorów i baz.
Patricia Kazadi uwielbia eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Chętnie zaskakuje fanów zmianami koloru włosów i fryzur, nie stroni od peruk i oryginalnych nakryć głowy. Lubi też mocny makijaż, w którym jeszcze do niedawna konsekwentnie akcentowała wyłącznie oczy.
– Zawsze stawiałam na mocne oko, smoky eyes i jasne usta, ewentualnie trochę różu, czerwieni, ale nigdy nic takiego bardziej awangardowego – mówi Patricia Kazadi.
W nadchodzącym sezonie gwiazda postanowiła jednak nieco zmienić przyzwyczajenia. Zachwyciła się niezwykle modnym trendem makijażowym, jakim są śmiałe, ciemne usta. Na tegoroczną jesień i zimę wizażyści proponują pomadki w wyrazistych odcieniach bordo, czerwonego wina, intensywnej czerwieni, śliwki oraz fuksji. Najlepiej o półmatowym wykończeniu.
– Spróbowałam i podoba mi się. Czuję się młodo, jakoś tak wesoło dzięki temu, zdecydowanie będę z tego korzystać – mówi Patricia Kazadi.
Podstawą makijażu dla wokalistki jest jednak przede wszystkim zadbana, świeża cera. Spośród tegorocznych trendów jej uwagę zwrócił więc color corecting, polegający na umiejętnym używaniu korektorów i baz w celu wyrównania koloryty skóry. Gwiazda chętnie używa też rozświetlaczy, które nadają skórze młody, nawilżony i promienny wygląd.
– Glowsticki to jest coś, co zdecydowanie polecam oraz color corecting, czyli zadbanie o to, żeby dobrać fajne korektory pod oczy, inny korektor w strefie T, żeby ta skórka wyglądała świeżo i tak jak na okładkach magazynów – mówi Patricia Kazadi.
Nowe trendy w makijażu gwiazda poznała podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report, która odbyła się na początku października. W czasie trzydniowej imprezy w warszawskim centrum handlowym Arkadia wszystkie panie mogły się poddać darmowym makijażom, stylizacjom paznokci i fryzur, aby dowiedzieć się, jakie kosmetyczne nowości będą dla nich najbardziej odpowiednie.
Czytaj także
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.