Mówi: | Patricia Kazadi |
Funkcja: | prezenterka |
Patricia Kazadi zawsze stawiała na mocne oko. W tym sezonie spodobały jej się wyraziste usta
Tej jesieni Patricia Kazadi po raz pierwszy podkreślać będzie usta. Wokalistce spodobały się modne w tym sezonie wyraziste, ciemne pomadki w odcieniach bordo, czerwieni, a nawet zieleni. Gwiazda polubiła również color corecting, czyli metodę makijażu polegającą na wyrównywaniu kolorytu skóry za pomocą korektorów i baz.
Patricia Kazadi uwielbia eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Chętnie zaskakuje fanów zmianami koloru włosów i fryzur, nie stroni od peruk i oryginalnych nakryć głowy. Lubi też mocny makijaż, w którym jeszcze do niedawna konsekwentnie akcentowała wyłącznie oczy.
– Zawsze stawiałam na mocne oko, smoky eyes i jasne usta, ewentualnie trochę różu, czerwieni, ale nigdy nic takiego bardziej awangardowego – mówi Patricia Kazadi.
W nadchodzącym sezonie gwiazda postanowiła jednak nieco zmienić przyzwyczajenia. Zachwyciła się niezwykle modnym trendem makijażowym, jakim są śmiałe, ciemne usta. Na tegoroczną jesień i zimę wizażyści proponują pomadki w wyrazistych odcieniach bordo, czerwonego wina, intensywnej czerwieni, śliwki oraz fuksji. Najlepiej o półmatowym wykończeniu.
– Spróbowałam i podoba mi się. Czuję się młodo, jakoś tak wesoło dzięki temu, zdecydowanie będę z tego korzystać – mówi Patricia Kazadi.
Podstawą makijażu dla wokalistki jest jednak przede wszystkim zadbana, świeża cera. Spośród tegorocznych trendów jej uwagę zwrócił więc color corecting, polegający na umiejętnym używaniu korektorów i baz w celu wyrównania koloryty skóry. Gwiazda chętnie używa też rozświetlaczy, które nadają skórze młody, nawilżony i promienny wygląd.
– Glowsticki to jest coś, co zdecydowanie polecam oraz color corecting, czyli zadbanie o to, żeby dobrać fajne korektory pod oczy, inny korektor w strefie T, żeby ta skórka wyglądała świeżo i tak jak na okładkach magazynów – mówi Patricia Kazadi.
Nowe trendy w makijażu gwiazda poznała podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report, która odbyła się na początku października. W czasie trzydniowej imprezy w warszawskim centrum handlowym Arkadia wszystkie panie mogły się poddać darmowym makijażom, stylizacjom paznokci i fryzur, aby dowiedzieć się, jakie kosmetyczne nowości będą dla nich najbardziej odpowiednie.
Czytaj także
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.