Newsy

Patricia Kazadi zawsze stawiała na mocne oko. W tym sezonie spodobały jej się wyraziste usta

2016-10-12  |  06:54

Tej jesieni Patricia Kazadi po raz pierwszy podkreślać będzie usta. Wokalistce spodobały się modne w tym sezonie wyraziste, ciemne pomadki w odcieniach bordo, czerwieni, a nawet zieleni. Gwiazda polubiła również color corecting, czyli metodę makijażu polegającą na wyrównywaniu kolorytu skóry za pomocą korektorów i baz.

Patricia Kazadi uwielbia eksperymentować ze swoim wizerunkiem. Chętnie zaskakuje fanów zmianami koloru włosów i fryzur, nie stroni od peruk i oryginalnych nakryć głowy. Lubi też mocny makijaż, w którym jeszcze do niedawna konsekwentnie akcentowała wyłącznie oczy.

– Zawsze stawiałam na mocne oko, smoky eyes i jasne usta, ewentualnie trochę różu, czerwieni, ale nigdy nic takiego bardziej awangardowego – mówi Patricia Kazadi.

W nadchodzącym sezonie gwiazda postanowiła jednak nieco zmienić przyzwyczajenia. Zachwyciła się niezwykle modnym trendem makijażowym, jakim są śmiałe, ciemne usta. Na tegoroczną jesień i zimę wizażyści proponują pomadki w wyrazistych odcieniach bordo, czerwonego wina, intensywnej czerwieni, śliwki oraz fuksji. Najlepiej o półmatowym wykończeniu.

– Spróbowałam i podoba mi się. Czuję się młodo, jakoś tak wesoło dzięki temu, zdecydowanie będę z tego korzystać – mówi Patricia Kazadi.

Podstawą makijażu dla wokalistki jest jednak przede wszystkim zadbana, świeża cera. Spośród tegorocznych trendów jej uwagę zwrócił więc color corecting, polegający na umiejętnym używaniu korektorów i baz w celu wyrównania koloryty skóry. Gwiazda chętnie używa też rozświetlaczy, które nadają skórze młody, nawilżony i promienny wygląd.

– Glowsticki to jest coś, co zdecydowanie polecam oraz color corecting, czyli zadbanie o to, żeby dobrać fajne korektory pod oczy, inny korektor w strefie T, żeby ta skórka wyglądała świeżo i tak jak na okładkach magazynów – mówi Patricia Kazadi.

Nowe trendy w makijażu gwiazda poznała podczas kolejnej edycji Sephora Trend Report, która odbyła się na początku października. W czasie trzydniowej imprezy w warszawskim centrum handlowym Arkadia wszystkie panie mogły się poddać darmowym makijażom, stylizacjom paznokci i fryzur, aby dowiedzieć się, jakie kosmetyczne nowości będą dla nich najbardziej odpowiednie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.