Newsy

Paulina Sykut o sylwestrze sprzed lat: przeżyłam horror

2013-12-31  |  08:10
Paulina Sykut poznała swojego obecnego męża Piotra Jeżynę, gdy miała 16 lat. Dziesięcioletnia różnica wieku między partnerami nigdy nie była dla nich problemem, jednak często wywoływała zabawne sytuacje. Sylwestrowy bal w Pałacu Czartoryskich w Puławach, na który para udała się przed laty, miał być okazją do szampańskiej zabawy. Dla Pauliny okazał się jednak bardzo stresujący.

Na tym balu nagle z tłumu wyłania się moja pani od matematyki z mężem. Przeżyłam wtedy horror, aczkolwiek uśmiechnęła się ładnie, przywitała i poszła w swoją stronę. Starałam się jej nie spotkać przez całego sylwestra. przywołuje wspomnienie swojego licealnego sylwestra Paulina Sykut w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Paulina Sykut sylwestra 2013 spędza w Gdyni jako prowadząca show dla Telewizji Polsat. Prezenterka zaprezentowała już szaloną kreację inspirowaną strojami tancerek karnawałów w Rio De Janeiro czy Notting Hilll.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.