Newsy

Piotr Gąsowski o związku z Anna Głogowską: cały czas jest u nas gorąca atmosfera

2015-04-02  |  06:55

Piotr Gąsowski podkreśla, że tak jak w każdym związku u niego także zdarzają się kłótnie, nieporozumienia i ciche dni, ale najważniejsze, że wszystkie problemy udaje się szybko rozwiązać i wyjść na prostą. Choć media wielokrotnie spekulowały na temat rozstania aktora z tancerką Anną Głogowską, to oni sami zapewniają, że na przekór wszystkim plotkom ich uczucie wciąż kwitnie.

Gąsowski przyznaje, że związek dwojga artystów nigdy nie jest łatwy. Nienormowany czas pracy, próby, spektakle, przygotowania do programów telewizyjnych i częste wyjazdy sprzyjają temu, by się pogubić i oddalić od siebie. W każdej sytuacji trzeba jednak umieć wypracować kompromis i robić wszystko, żeby druga osoba nie czuła się zaniedbywana.

Cały czas mamy gorącą atmosferę. Jakoś nam się to udaje. Czasami jesteśmy bardzo emocjonalni, czasami żyjemy jak włoska rodzina, czasami też głośno wyrażamy swoje zniecierpliwienie, ale godzimy się szybciutko, nie nosimy tego. To jest tak, jak w życiu, każdy się dociera, a nam jest po prostu ze sobą fajnie. Lubimy zaskakiwać się nawzajem i być ze sobą – mówi Piotr Gąsowski agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gąsowski podkreśla, że zarówno on, jak i jego partnerka mają mocne charaktery, ale metodą prób i błędów udało im się dotrzeć i tworzą teraz szczęśliwą, kochającą się rodzinę. O żadnym rozstaniu nie ma mowy.

Poznaliśmy się w sierpniu 2005 roku. Teraz obchodzimy dziesięciolecie. Mamy wspaniałą córkę Julkę – przypomina Piotr Gąsowski.

Z poprzedniego związku z Hanną Śleszyńską Gąsowski ma 20-letniego syna Jakuba.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.