Newsy

Piotr Kraśko: podziwiam tych, którzy publikują zdjęcia na Instagramie kilka razy dziennie

2016-12-02  |  06:45

Dziennikarz docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak „New York Times” czy „National Geographic”. Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie – w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.

Piotr Kraśko założył konto na Instagramie kilka miesięcy temu. Jego żona, Karolina Ferenstein-Kraśko, na swoim profilu stwierdziła, że namówiły go do tego dzieci. Do tej pory konto dziennikarza polubiło ponad 7,5 tys. internautów. Gospodarz Dzień Dobry TVN twierdzi jednak, że nie poświęca temu medium społecznościowemu zbyt wiele uwagi i rzadko publikuje nowe zdjęcia.

Nie mam w sobie aż tak wielkiej pasji, podziwiam tych, którzy potrafią być na Instagramie kilka razy albo niektórzy kilkanaście razy dziennie – mówi Piotr Kraśko agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W ciągu kilku miesięcy obecności na Instagramie dziennikarz opublikował niewiele ponad 30 zdjęć. Obserwuje ponadto blisko trzysta profili, głównie innych dziennikarzy i niektórych mediów, a także producentów samochodów. Jego żona natomiast najchętniej śledzi profile gwiazd polskiego show-biznesu.

Bardzo mnie to bawi, jak popatrzyłem z żoną jak się różnią nasze Instagramy, na moim są głównie firmy samochodowe – mówi Piotr Kraśko.

Dziennikarz uważa jednak Instagram za ciekawe medium społecznościowe. Zauważa, że platforma ta przestała służyć wyłącznie rozrywce – podobnie jak fanpage na Facebooku pełni też rolę promocyjną dla gwiazd i mediów. Gospodarz „Dzień Dobry TVN” twierdzi, że obecnie najpoważniejsze światowe media mają swoje profile na Instagramie. 

Pojawiają się tam pasjonujące rzeczy. To dla mnie było niezwykłe odkrycie, jak genialne zdjęcia pojawiają się, nie tylko w „New York Times”, lecz także „National Geographic” albo BBC – mówi Piotr Kraśko.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.