Newsy

Rafał Zawierucha: Wracam do bajek, uwielbiam je oglądać. No jaki byłby świat bez „Kubusia Puchatka”?

2022-06-22  |  06:31

Aktor zaznacza, że nie potrafi przejść obojętnie wokół bajek, które z wypiekami na twarzy oglądał w dzieciństwie. Do wielu tytułów powraca również teraz i poleca je najmłodszym członkom rodziny. Jednym z jego ulubionych bohaterów jest Kubuś Puchatek, bo przekazuje odbiorcom garść wartości, a jego przygody są prawdziwą lekcją życia, z której mogą skorzystać także dorośli. Aktor lubi także użyczać bohaterom bajek swojego głosu.

Rafał Zawierucha pamięta, jak w dzieciństwie zasiadał przed telewizorem, by obejrzeć ulubioną wieczorynkę. Nie było wówczas internetu i bajki nie były dostępne o każdej porze, dlatego też dzieci dużo bardziej je doceniały i z utęsknieniem czekały na godziny emisji.

– Ulubione bajki to na pewno „Herkules”, „Chip i Dale: Brygada RR” – to jest moje dzieciństwo, na którym się po prostu wychowywałem. Bardzo też lubię taki wyciskacz łez jak „Król Lew” czy  „Toy Story”. To był dla mnie świat marzeń, który pokonywał wszystkie przeszkody, bariery i pokazywał, że wszystko jest możliwe – mówi agencji Newseria Lifestyle Rafał Zawierucha.

Aktor przyznaje, że chętnie wraca do bajek, nie tylko dlatego, że przypominają mu beztroskie dzieciństwo, ale również ze względu na to, że ich morał często niesie ponadczasowe przesłanie.

– Wracam do bajek nie tylko zawodowo, bo wiele z nich dubbinguję, ale też prywatnie uwielbiam oglądać bajki – najpierw z moimi siostrzeńcami, jak jeszcze byli mali, a obecnie z moimi bratankami. Chociaż sam też sobie nieraz odpalam te kultowe klasyki. No jaki byłby świat bez „Kubusia Puchatka”? – mówi.

Jeśli natomiast chodzi o współczesną serię dla dorosłych na podstawie Marvela, to Rafał Zawierucha zupełnie nie jest do niej przekonany. Ten gatunek nie robi na nim wrażenia i zdecydowanie nie pobudza jego wyobraźni.

– Powiem szczerze, że ten nurt w ogóle mnie nie przyciągnął. Szanuję oczywiście i podziwiam niesamowicie za efekty, technologię, natomiast nie jestem wielkim zwolennikiem tej serii. Jednak wolę klasykę – dodaje.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.