Newsy

Stefano Terrazzino chciałby wydać album z włoskimi przebojami. We wrześniu premiera jednej z jego piosenek

2015-08-27  |  06:50

Chcę się bawić muzyką – zapowiada Stefano Terrazzino. Tancerz i wokalista podjął współpracę z grupą sycylijskich muzyków, którzy często goszczą w Polsce. Nagrał też cover piosenki, którą wykonywał w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Premiera już we wrześniu.

Stefano Terrazzino w maju tego roku wygrał 3. edycją programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że po udziale w muzycznym show telewizji Polsat ponownie otworzył się na muzykę. Zamierza się rozwijać w tym kierunku, choć zdaje sobie sprawę z tego, że ma przed sobą długą drogę. Terrazzino nie chce jednak zaprzepaścić kilku miesięcy treningów, przyznaje też, że muzyka daje mu teraz wiele pozytywnych emocji.

– Nigdy nie miałem tego wcześniej. Kiedyś miałem coś wspólnego z muzyką, ale było to wszystko narzucone, coś robiłem i potem się przestraszyłem tego wszystkiego. Teraz nie mam jednak nikogo nad sobą, wybieram, co chcę śpiewać i jak to chcę robić mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerz i wokalista ma już swoim koncie jedną płytę pt. „Cin Cin Amore”, którą wydał w 2008 roku. Na razie nie planuje kolejnego krążka z autorskim materiałem, chciałby natomiast wydać album z włoskimi przebojami. Obecnie współpracuje z grupą muzyków z Sycylii.

– To jest bardziej taki projekt muzyczny, gdzie się bawię, eksperymentuję. Cieszę się, że mam teraz znajomych muzyków z Sycylii. Oni przyjeżdżają bardzo często do Warszawy i gramy tu jakieś koncerty, zresztą chciałbym się rozwijać w tym kierunku – mówi Stefano Terrazzino.

Tego lata, jak co roku od trzech lat, Terrazzino spędził kilka tygodni na Sycylii, gdzie razem z Pauliną Biernat prowadził warsztaty taneczne. Po trzech tygodniach pracy znalazł też czas na odpoczynek i muzyczne eksperymenty. Nagrał wówczas piosenkę, której premiera odbędzie się we wrześniu.

– To jest cover piosenki, którą śpiewałem w programie. Robiłem to po włosku, tłumaczyłem to, robiłem trochę w tanecznym stylu. Tak trochę przefiltrowałem to przez siebie, jest tam taniec i jest trochę włoskości – mówi Stefano Terrazzino.

Wokalista twierdzi, że do muzycznej kariery chce podchodzić z dystansem ma to być dla niego przede wszystkim zabawa.

– Zauważyłem, że im bardziej umiem się bawić i cieszyć, tym lepiej mi to wychodzi. Nie ma co się spinać, robię to z pasją, a później zobaczymy, co z tego wyjdzie – mówi Stefano Terrazzino.

Od września tancerza będzie można oglądać w programach „Dancing with the Stars: Taniec z Gwiazdami” na antenie telewizji Polsat oraz „Salon sukien ślubnych” w stacji TLC. Stefano Terrazzino wystąpi również w spektaklu „Kochanie na kredyt” u boku Agnieszki Sienkiewicz, Piotra Zelta i Filipa Bobka.  

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.