Mówi: | Stefano Terrazzino |
Funkcja: | tancerz, wokalista |
Stefano Terrazzino do teraz spotyka się z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz
Stefano Terrazzino wciąż utrzymuje zażyłe relacje z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz, z którymi wywalczył pierwsze miejsca w poprzednich edycjach „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Tancerz jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca. Zdradza również, że stara się po równo dzielić między nie czas i nie porównuje ich do siebie, bo są zupełnie inne.
– Z każdą tańczę, z każdą mam dobre relacje. To są dwa zupełnie różne światy, dwa różne gusty. Czasem zamieszczam coś na facebooku z Agnieszką. Od razu ludzie robią porównanie. Dziewczyny bardzo tego nie lubią. Nie mam takiego podejścia, że ktoś jest lepszy. Są różne i tyle – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Terrazzino.
Tancerz utrzymuje relacje z obiema tanecznymi partnerkami. Jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca i stara się, aby żadna z nich nie czuła, że poświęca jej mniej czasu.
– Najpierw z Anetą mieliśmy pokaz, potem z Agnieszką, więc trzyma się to bardzo równo. Agnieszka była na nagraniu „Twoja twarz brzmi znajomo”, a z Anetą miałem jeszcze inny pokaz. Jest demokratycznie – śmieje się tancerz.
Dziś Stefano Terrazzino wystąpi jako gość w finale „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Gwiazda zdradza, że na parkiecie u jego boku będzie można zobaczyć i Anetę Zając, i Agnieszkę Sienkiewicz.
– Producenci wymyślili, że może zatańczę z jedną i drugą. Chciałem, żeby to było nietypowe i wymyśliłem taką formę, ale to będzie niespodzianka – tłumaczy.
Stefano Terrazzino z Anetą Zając wywalczył Kryształową Kulę w pierwszej edycji show, zaś z Agnieszką Sienkiewicz w drugiej. W obecnym programie nie wziął udział. Można go było za to oglądać w innym show stacji Polsat „Twoja twarz brzmi znajomo”, w którym zwyciężył.
Czytaj także
- 2025-05-22: Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
- 2025-05-20: Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów
- 2025-05-21: Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować
- 2025-05-20: Mietek Szcześniak: Cokolwiek ludzie mówią o Edycie Górniak, ważne jest przede wszystkim to, że świetnie śpiewa. Ona po prostu jest diwą
- 2025-05-21: Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-23: Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.