Newsy

Stefano Terrazzino do teraz spotyka się z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz

2015-05-22  |  07:05

Stefano Terrazzino wciąż utrzymuje zażyłe relacje z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz, z którymi wywalczył pierwsze miejsca w poprzednich edycjach „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Tancerz jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca. Zdradza również, że stara się po równo dzielić między nie czas i nie porównuje ich do siebie, bo są zupełnie inne. 

Z każdą tańczę, z każdą mam dobre relacje. To są dwa zupełnie różne światy, dwa różne gusty. Czasem zamieszczam coś na facebooku z Agnieszką. Od razu ludzie robią porównanie. Dziewczyny bardzo tego nie lubią. Nie mam takiego podejścia, że ktoś jest lepszy. Są różne i tyle – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Terrazzino.

Tancerz utrzymuje relacje z obiema tanecznymi partnerkami. Jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca i stara się, aby żadna z nich nie czuła, że poświęca jej mniej czasu.

–  Najpierw z Anetą mieliśmy pokaz, potem z Agnieszką, więc trzyma się to bardzo równo. Agnieszka była na nagraniu „Twoja twarz brzmi znajomo”, a z Anetą miałem jeszcze inny pokaz. Jest demokratycznie – śmieje się tancerz.

Dziś Stefano Terrazzino wystąpi jako gość w finale „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Gwiazda zdradza, że na parkiecie u jego boku będzie można zobaczyć i Anetę Zając, i Agnieszkę Sienkiewicz.

Producenci wymyślili, że może zatańczę z jedną i drugą. Chciałem, żeby to było nietypowe i wymyśliłem taką formę, ale to będzie niespodzianka – tłumaczy.

Stefano Terrazzino z Anetą Zając wywalczył Kryształową Kulę w pierwszej edycji show, zaś z Agnieszką Sienkiewicz w drugiej. W obecnym programie nie wziął udział. Można go było za to oglądać w innym show stacji Polsat „Twoja twarz brzmi znajomo”, w którym zwyciężył.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.