Newsy

Stefano Terrazzino do teraz spotyka się z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz

2015-05-22  |  07:05

Stefano Terrazzino wciąż utrzymuje zażyłe relacje z Anetą Zając i Agnieszką Sienkiewicz, z którymi wywalczył pierwsze miejsca w poprzednich edycjach „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Tancerz jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca. Zdradza również, że stara się po równo dzielić między nie czas i nie porównuje ich do siebie, bo są zupełnie inne. 

Z każdą tańczę, z każdą mam dobre relacje. To są dwa zupełnie różne światy, dwa różne gusty. Czasem zamieszczam coś na facebooku z Agnieszką. Od razu ludzie robią porównanie. Dziewczyny bardzo tego nie lubią. Nie mam takiego podejścia, że ktoś jest lepszy. Są różne i tyle – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Terrazzino.

Tancerz utrzymuje relacje z obiema tanecznymi partnerkami. Jeździ z nimi m.in. na pokazy tańca i stara się, aby żadna z nich nie czuła, że poświęca jej mniej czasu.

–  Najpierw z Anetą mieliśmy pokaz, potem z Agnieszką, więc trzyma się to bardzo równo. Agnieszka była na nagraniu „Twoja twarz brzmi znajomo”, a z Anetą miałem jeszcze inny pokaz. Jest demokratycznie – śmieje się tancerz.

Dziś Stefano Terrazzino wystąpi jako gość w finale „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Gwiazda zdradza, że na parkiecie u jego boku będzie można zobaczyć i Anetę Zając, i Agnieszkę Sienkiewicz.

Producenci wymyślili, że może zatańczę z jedną i drugą. Chciałem, żeby to było nietypowe i wymyśliłem taką formę, ale to będzie niespodzianka – tłumaczy.

Stefano Terrazzino z Anetą Zając wywalczył Kryształową Kulę w pierwszej edycji show, zaś z Agnieszką Sienkiewicz w drugiej. W obecnym programie nie wziął udział. Można go było za to oglądać w innym show stacji Polsat „Twoja twarz brzmi znajomo”, w którym zwyciężył.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.