Newsy

Sylwia Gliwa: Nie wróżę sobie. Do wróżki chodzą osoby chcące skupić na sobie uwagę

2016-11-25  |  06:50

Aktorka nie wierzy w przepowiadanie przyszłości, nigdy nie bierze więc udziału w andrzejkowych wróżbach. Nie uznaje także chodzenia do wróżek. Chętnie natomiast uczestniczy w imprezach z okazji imienin Andrzeja. Ma też nadzieję, że jej znajomy o tym imieniu zorganizuje w tym roku tego typu zabawę.

Wigilia imienin Andrzeja, przypadająca 29 listopada, to w polskiej tradycji czas wróżb i ostatnich przed adwentem hucznych zabaw. Sylwia Gliwa twierdzi, że jeśli tylko otrzyma zaproszenie na andrzejkową imprezę, to chętnie z niej skorzysta. Jest to bardzo możliwe, ma bowiem w gronie bliskich znajomych kolegę o imieniu Andrzej.

– Wszyscy go uwielbiamy, kochamy i jest duszą naszego towarzystwa, organizuje wszystkie duże wyjazdy i czujemy się w jego towarzystwie wspaniale mówi Sylwia Gliwa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka ma nadzieję, że kolega ten zorganizuje w tym roku imprezę andrzejkową. Wtedy zamierza się bawić do rana, uwielbia bowiem szaleć na parkiecie. Zapewnia natomiast, że nie będzie brała udziału we wróżbach.

– Do wróżki chodzi osoba, która potrzebuje skupić na sobie uwagę, ale już nie wie, kogo zaprząc do tej roboty, więc płaci stówę czy dwie, żeby o sobie posłuchać 5 minut – mówi Sylwia Gliwa.

Gwiazda twierdzi, że nigdy sobie nie wróży, nawet w zabawie. Nie wierzy w przepowiadanie przyszłości i nie sądzi, aby wróżbita był w stanie powiedzieć jej cokolwiek wartościowego na temat jej ewentualnych przyszłych losów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.