Mówi: | Tamara Arciuch |
Funkcja: | aktorka |
Tamara Arciuch: w makijażu lubię wszystko, co jest naturalne i nieprzesadzone
Podkład to ulubiony kosmetyk Tamary Arciuch. Aktorka najchętniej stosuje produkty tuszujące zaczerwienia, nie dające jednak efektu maski. Chętnie używa też rozświetlaczy, które zapewniają skórze promienny i wypoczęty wygląd.
Tamara Arciuch w makijażu stawia na naturalność, nie obawia się nawet pokazywać bez podkładu czy pudru. Jeśli decyduje się na zrobienie makijażu, to wybiera kosmetyki, które dają naturalny i nieprzesadzony efekt. Jej ulubionym produktem jest średnio kryjący podkład, który tuszuje niedoskonałości skóry, a jednocześnie nadaje jej świeży i promienny wygląd.
– Mam trochę skórę wrażliwą, czasami skłonną do zaczerwienień, więc podkład, który to ukryje, a jednocześnie nie da efektu maski, na pewno znajdzie się w mojej kosmetyczce – mówi Tamara Arciuch agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
W tegorocznych trendach aktorce podoba się różnorodność. Docenia, że panie lubiące efekt młodej, nawilżonej cery mogą bez trudu znaleźć zapewniające go kosmetyki. Są to korektory, rozświetlacze i bazy nadające skórze świetlisty i wypoczęty wygląd.
– A te z nas, które lubią trochę szaleństwa, mają smoky eyes, metaliczne na oku cienie oraz ze wszystkich marek wyraźny nacisk na takie fajne, mocne, kolorowe, soczyste usta – mówi Tamara Arciuch.
W sezonie jesień-zima 2016/2017 niezwykle modne są ciemne pomadki w głębokich odcieniach burgundu, czerwonego wina, bordo, fuksji, a nawet zieleni. Wizażyści proponują zwłaszcza szminki o matowym lub półmatowym wykończeniu, choć nie rezygnują z lubianych, zwłaszcza przez młode kobiety, błyszczyków.
– Jeżeli będziemy chciały wybiec z domu i zachwycić ulicę kolorem, to możemy to zrobić za pomocą szminek i fantastycznych błyszczyków – przekonuje Tamara Arciuch.
Makijażowe nowinki gwiazda poznała podczas Sephora Trend Report. W ciągu trwającej trzy dni imprezy każda klientka warszawskiego centrum handlowego Arkadia mogła się zapoznać z obowiązującymi trendami, poddając się bezpłatnemu makijażowi lub stylizacji paznokci.
Czytaj także
- 2025-04-25: Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-19: Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.