Newsy

Tłumy gwiazd na wernisażu Terry'ego Richardsona dla Valentino

2014-04-16  |  07:20
Kontrowersyjny fotograf Terry Richardson już po raz kolejny współpracuje z włoskim domem mody Valentino. W tym sezonie wystąpił w podwójnej roli: fotografa i modela. Na zdjęciach do kampanii „Camuglam” wystająca spoza kadru dłoń Terry'ego prezentuje luksusowe buty, torebki i okulary. Zestawienie wytatuowanych przedramion fotografa z gadżetami wartymi setki dolarów i dodatkami z krokodylej skóry, niezwykle przypadło do gustu polskim gwiazdom podczas wernisażu "Terry Richardson for Valentino SS'2014”, który odbył się w Warszawie.

Do tej pory kojarzone z włoską elegancją projekty Valentino zawsze były promowane przez najbardziej uznane modelki. Tym razem dom mody zdecydował się pójść w zupełnie inną stroną. Bohaterem kampanii „Camuglam” stał się Terry Richardson. Zdjęcia do nowej kampanii znacznie różnią się od innych. Co prawda są zrobione na charakterystycznym białym tle, ale zamiast pięknych kobiet akcesoria prezentują  wytatuowane dłonie fotografa.

Bardzo mi się podobają te prace, jest bardzo dużo erotyzmu. Męska wytatuowana ręka i przepiękna damska torebka to jest połączenie takie dość ekstrawaganckie i naprawdę do mnie przemawia. Dla mnie to jest Terry:  coś innowacyjnego, coś innego, coś niespotykanego, niespodziewanego – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natalia Siwiec, modelka.

Ta sesja poniekąd pokazuje, że on sam sobą jest marką i genialnie łączy się z pomysłem, który teraz ma Valentino, czyli moro, ćwieki. Wszystko bardzo ładnie się komponuje – mówi Zofia Ślotała, stylistka.

Na pewno jest tutaj uchwycony charakter Terry’ego. Fajnie są pokazane dodatki, fajnie jest pokazane to białe tło. Takie charakterystyczne zdjęcia z lampą. Dodatki grają pierwsze skrzypce. Myślę, że wszystko jest tutaj ładnie uchwycone i ładnie zgrane – dodaje Julia Kuczyńska „Maffashion”, blogerka.

Terry Richardson jest uznawany za najbardziej kontrowersyjnego fotografa świata mody. Słynie z flanelowych koszul, kwadratowych okularów i  roznegliżowanych sesji zdjęciowych. Najczęściej używa aparatów kompaktowych.

Terry Richardson przez lata stworzył swój sposób robienia zdjęć, który absolutnie kojarzy się tylko i wyłącznie z nim. Bardzo mocny flash. I sam z siebie zrobił pewną ikonę, ponieważ on często występuje na zdjęciach albo jego koszula flanelowa w kratkę bądź okulary. Teraz posunął się o krok dalej i są dłonie z tatuażami, które też kojarzą się z nim. To jest bardzo ciekawe podejście do zdjęć – dodaje Zofia Ślotała.

Richardson fotografował takie gwiazdy jak Catherine Deneuve, Sharon Stone, Lady Gaga, Kate Moss, Miranda Kerr czy Pink. W ubiegłym roku wyreżyserował również teledysk Miley Cyrus do piosenki "Wrecking Ball". Jego ojciec – Bob Richardson – również był fotografem mody.

Najnowsze prace Richardsona zaprezentowane w warszawskim butiku Moliera 2 przyszły obejrzeć tłumy gwiazd. Wśród nich: Grażyna Torbicka, Edyta Górniak, Anna Mucha, Agnieszka Szulim, Natalia Siwiec, Zofia Ślotała i Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.