Newsy

Łukasz Jemioł: przyjaźń w show-biznesie zależy od kompleksów ludzi. Ja mam kilka przyjaciółek z tego świata

2017-10-23  |  06:58

Przyjaźń w show-biznesie i w świecie mody jest możliwa uważa projektant. Jego zdaniem bliskie relacje uzależnione są od poczucia własnej wartości i braku kompleksów. On sam ma kilka przyjaciółek z branży modowej, cieszy się z ich sukcesów i kibicuje w kolejnych planach zawodowych. Jedną z takich bliskich mu kobiet jest stylistka i kostiumografka Anna Męczyńska.

Show-biznes i świat mody uważane są za środowiska niesprzyjające powstawaniu głębszych relacji międzyludzkich. W powszechnym mniemaniu króluje w nich zazdrość i niezdrowa rywalizacja. Łukasz Jemioł nie zgadza się z tą opinią, sam bowiem przyjaźni się z kilkoma osobami pracującymi w branży modowej. Jego zdaniem kwestia relacji przyjacielskich nie jest związana z konkretnymi branżami, lecz z osobowością ludzką.

– Zależy od kompleksów ludzi, od tego, że cieszą się czyimś sukcesem, że potrafią ten sukces unieść na swoich barkach i cieszyć się z niego obok tej osoby, która działa może w konkurencji, ale robi to niezwykle skutecznie – mówi projektant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Łukasz Jemioł jest przekonany, że zawiść obecna jest w każdej branży, nie tylko w show-biznesie. Uważa, że osoby z wysokim poczuciem własnej wartości będą potrafiły wspierać innych ludzi i czerpać radość z ich sukcesów.

– Lubię się cieszyć z sukcesów, ale też sukcesy znajomych osób napędzają do dalszego działania – mówi projektant.

Jedną z przyjaciółek Łukasza Jemioła z branży modowej jest Anna Męczyńska, stylistka i kostiumografka, od lat odpowiedzialna za wizerunek Małgorzaty Kożuchowskiej. Oboje są mocno obłożeni obowiązkami zawodowymi, starają się jednak znajdywać wolne chwile na spotkania i rozmowy przy winie. Projektant podkreśla, że Męczyńska jest dla niego bardzo ważną osobą, z którą łączy go więź zarówno zawodowa, jak i przyjacielska.

– Ania brała udział w moich projektach prywatnych, także zawodowych. Pamiętam, że szła też w moim pokazie Basic parę lat temu. Lubimy ze sobą rozmawiać, nie tylko o pracy, lecz także o życiu. To zawsze fajny i inspirujący czas mówi Łukasz Jemioł.

Projektant był gościem imprezy z okazji premiery książki „Figura jak z ekranu”, której autorką jest właśnie Anna Męczyńska. Jego zdaniem jest to wartościowa pozycja, cieszy się też, że jego przyjaciółka zdecydowała się opublikować swój pierwszy poradnik.

– Myślę, że ona jest skazana na sukces, dlatego że ma wiedzę, to jest piękne – mówi Łukasz Jemioł.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.