Mówi: | Łukasz Jemioł |
Funkcja: | projektant mody |
Łukasz Jemioł: przyjaźń w show-biznesie zależy od kompleksów ludzi. Ja mam kilka przyjaciółek z tego świata
Przyjaźń w show-biznesie i w świecie mody jest możliwa – uważa projektant. Jego zdaniem bliskie relacje uzależnione są od poczucia własnej wartości i braku kompleksów. On sam ma kilka przyjaciółek z branży modowej, cieszy się z ich sukcesów i kibicuje w kolejnych planach zawodowych. Jedną z takich bliskich mu kobiet jest stylistka i kostiumografka Anna Męczyńska.
Show-biznes i świat mody uważane są za środowiska niesprzyjające powstawaniu głębszych relacji międzyludzkich. W powszechnym mniemaniu króluje w nich zazdrość i niezdrowa rywalizacja. Łukasz Jemioł nie zgadza się z tą opinią, sam bowiem przyjaźni się z kilkoma osobami pracującymi w branży modowej. Jego zdaniem kwestia relacji przyjacielskich nie jest związana z konkretnymi branżami, lecz z osobowością ludzką.
– Zależy od kompleksów ludzi, od tego, że cieszą się czyimś sukcesem, że potrafią ten sukces unieść na swoich barkach i cieszyć się z niego obok tej osoby, która działa może w konkurencji, ale robi to niezwykle skutecznie – mówi projektant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Łukasz Jemioł jest przekonany, że zawiść obecna jest w każdej branży, nie tylko w show-biznesie. Uważa, że osoby z wysokim poczuciem własnej wartości będą potrafiły wspierać innych ludzi i czerpać radość z ich sukcesów.
– Lubię się cieszyć z sukcesów, ale też sukcesy znajomych osób napędzają do dalszego działania – mówi projektant.
Jedną z przyjaciółek Łukasza Jemioła z branży modowej jest Anna Męczyńska, stylistka i kostiumografka, od lat odpowiedzialna za wizerunek Małgorzaty Kożuchowskiej. Oboje są mocno obłożeni obowiązkami zawodowymi, starają się jednak znajdywać wolne chwile na spotkania i rozmowy przy winie. Projektant podkreśla, że Męczyńska jest dla niego bardzo ważną osobą, z którą łączy go więź zarówno zawodowa, jak i przyjacielska.
– Ania brała udział w moich projektach prywatnych, także zawodowych. Pamiętam, że szła też w moim pokazie Basic parę lat temu. Lubimy ze sobą rozmawiać, nie tylko o pracy, lecz także o życiu. To zawsze fajny i inspirujący czas – mówi Łukasz Jemioł.
Projektant był gościem imprezy z okazji premiery książki „Figura jak z ekranu”, której autorką jest właśnie Anna Męczyńska. Jego zdaniem jest to wartościowa pozycja, cieszy się też, że jego przyjaciółka zdecydowała się opublikować swój pierwszy poradnik.
– Myślę, że ona jest skazana na sukces, dlatego że ma wiedzę, to jest piękne – mówi Łukasz Jemioł.
Czytaj także
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-22: Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
- 2025-01-15: Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
- 2025-01-23: Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.