Mówi: | Candy Girl |
Funkcja: | wokalistka |
W marcu premiera nowej płyty Candy Girl
Jeszcze w tym roku ukaże się singiel Candy Girl promujący nową płytę wokalistki. Dokładna data premiery albumu nie jest jeszcze znana, jednak wokalistka zakłada, że krążek uda się wydać na początku przyszłego roku, najprawdopodobniej w marcu.
Nowa płyta piosenkarki ma różnić się od jej dotychczasowych produkcji. Kompozycje będą bardziej melancholijne i wyważone. Dominować mają brzmienia żywych instrumentów.
– Nie wymyśliłam jeszcze tytułu albumu. Nie mam także tytułów piosenek, bo nagrane są tylko wersje robocze kompozycji. Większość utworów stworzyłam w języku polskim, będą także trzy numery po angielsku. Na krążku tym razem będę dość romantyczna i spokojna. Będzie więcej przemyśleń i rozważań – stwierdza Candy Girl.
Mimo że na płycie znajdzie się najwięcej utworów w rodzimym języku, kawałek zapowiadający krążek będzie jednym z trzech numerów po angielsku. Wokalistka zaznacza jednak, że zamierza promować nową płytę także polskimi piosenkami.
– Roboczy tytuł singla to „Soon” i jest to utwór, w którym śpiewam po angielsku. Jeżeli jednak okaże się, że numery po polsku się spodobają, to następnym singlem będzie kawałek o roboczym tytule „Wróbel”. Mam też pomysł na teledysk. W klipach do nowej płyty będzie mnie dużo mniej – mówi agencji Newseria Lifestyle Candy Girl.
Piosenkarka zdaje sobie sprawę z tego, że nowa stylistyka może nie spodobać się wszystkim fanom. Uważa jednak, że pewna odmiana może przyciągnąć nowych.
– Nie gram jeszcze tych numerów, bo są one rozpisane na zespół. Nie będzie tej muzyki w radiach, gdyż nie są to skoczne piosenki. Mam nadzieje, że znajdą się odbiorcy, którzy stwierdzą, że taka stylistyka im odpowiada. Ostatnio rozmawiałam ze swoimi współproducentami, którzy pytali, czy nie boję się, że stracę fanów. Stwierdziliśmy jednak, że ryzyko się opłaci, bo być może uda się przyciągnąć kolejnych słuchaczy. Już od jakiegoś czasu się uspokoiłam i zatęskniłam za muzyką graną z zespołem – dodaje piosenkarka.
Dyskografię Candy Girl zamyka płyta „Crazy – Między jawą a snem”, która ukazała się w listopadzie 2012 roku.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-14: Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-03: Marta Wiśniewska: Czuję, że świat się o mnie upomniał, dlatego wracam na scenę. Z wielką chęcią zostałabym też piątym jurorem w „You Can Dance”
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.