Mówi: | Natasza Urbańska |
Funkcja: | wokalistka |
W październiku premiera singla Nataszy Urbańskiej
20 października, o godzinie 19 w Studiu Buffo po raz kolejny wystąpi Natasza Urbańska. Koncert ten będzie wyjątkowy, ponieważ oficjalnie zaprezentuje ona pierwszy utwór promujący jej solową płytę.
– Zagramy koncert w Studiu Buffo razem z zespołem June. W repertuarze znajdą się piosenki Seweryna Krajewskiego. Nie chcę zdradzić tytułu singla, gdyż będzie to wielka niespodzianka – podkreśla Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wokalistka ma już sprecyzowane plany wydawnicze na najbliższe miesiące.
– W październiku zaprezentowany zostanie pierwszy singiel, kolejny pojawi się w listopadzie. W grudniu natomiast do sprzedaży trafi moja debiutancka płyta – mówi Urbańska.
Produkcją nadchodzącego albumu zajął się zespół June (Jan Smoczyński, Robert Cichy oraz Krzysztof Pacan). Do tej pory muzycy mieli okazję nagrywać m.in. ze Smolikiem, Anną Marią Jopek, Michałem Urbaniakiem, Urszulą Dudziak czy też Anią Dąbrowską. Współpracę z zespołem zachwala sobie również sama Natasza Urbańska. Wokalistka nie może doczekać się oficjalnej premiery swojego wydawnictwa.
– Bardzo się cieszę na premierę krążka, bo pracowałam nad nim ponad półtora roku. Gramy próby z chłopakami i jest taka energia, że to jest coś niesamowitego. To mi dodaje skrzydeł i sprawia, że chce się żyć – mówi wokalistka.
Czytaj także
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-22: Robert El Gendy: Zauważam inne programy śniadaniowe i dobrze, że one są. Konkurencja nakręca nas do walki o widzów
- 2024-11-12: Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
- 2024-11-06: Robert Stockinger: Wziąłem na siebie odpowiedzialność podnoszenia jakości Telewizji Polskiej i przywracania jej blasku
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-10-07: Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.