Newsy

W październiku premiera singla Nataszy Urbańskiej

2013-10-02  |  00:09

20 października, o godzinie 19 w Studiu Buffo po raz kolejny wystąpi Natasza Urbańska. Koncert ten będzie wyjątkowy, ponieważ oficjalnie zaprezentuje ona pierwszy utwór promujący jej solową płytę.

 – Zagramy koncert w Studiu Buffo razem z zespołem June. W repertuarze znajdą się piosenki Seweryna Krajewskiego. Nie chcę zdradzić tytułu singla, gdyż będzie to wielka niespodzianka – podkreśla Natasza Urbańska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wokalistka ma już sprecyzowane plany wydawnicze na najbliższe miesiące.

 – W październiku zaprezentowany zostanie pierwszy singiel, kolejny pojawi się w listopadzie. W grudniu natomiast do sprzedaży trafi moja debiutancka płyta – mówi Urbańska.

Produkcją nadchodzącego albumu zajął się zespół June (Jan Smoczyński, Robert Cichy oraz Krzysztof Pacan). Do tej pory muzycy mieli okazję nagrywać m.in. ze Smolikiem, Anną Marią Jopek, Michałem Urbaniakiem, Urszulą Dudziak czy też Anią Dąbrowską. Współpracę z zespołem zachwala sobie również sama Natasza Urbańska. Wokalistka nie może doczekać się oficjalnej premiery swojego wydawnictwa.

 – Bardzo się cieszę na premierę krążka, bo pracowałam nad nim ponad półtora roku. Gramy próby z chłopakami i jest taka energia, że to jest coś niesamowitego. To mi dodaje skrzydeł i  sprawia, że chce się żyć – mówi wokalistka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.