Newsy

Weronika Marczuk chce przekonać Polki do zakładania własnych przedsiębiorstw

2014-09-17  |  06:45

Weronika Marczuk zachęca kobiety do przedsiębiorczości. Jej zdaniem wielu Polkom brakuje odwagi, by  założyć własny biznes. Pomóc im ma spotkanie z kobietami, które odniosły sukces na tym polu i mogą zainspirować inne panie do działania. W ostatni weekend września fundacja Weroniki Marczuk Z nadzieją organizuje warsztaty, których celem jest wspieranie kobiet w rozwoju zawodowym i zachęcanie do zakładania własnego przedsiębiorstwa. Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa.

Zdaniem Weroniki Marczuk w kobietach drzemie ogromny potencjał biznesowy, jednak większość z nich boi się podjąć ryzyka założenia własnej firmy lub sięgnięcia po kierownicze stanowisko. Gwiazda uważa, że kobietom tym potrzebne jest wsparcie ze strony innych pań, które odważyły się zaryzykować i odniosły sukces. Dlatego też jej fundacja Z nadzieją” organizuje warsztat coachingowy dla kobiet Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy. Jego uczestniczki będą miały szanse odkryć swój potencjał, nabrać umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, kontrahentami i klientami oraz poznać kobiety, które zdradzą swoje sposoby na osiągnięcie zawodowego sukcesu 

Mężczyźni nas za wiele nie pokrzepią w tym zakresie, pewnie tak to już jest. Myślę, że dla każdej z nas jest ważne, żeby inna kobieta mogła być przykładem, inspiracją, a przede wszystkim dobrą duszą – mówi Weronika Marczuk w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa, która pomaga przedsiębiorcom z całego świata stawiać pierwsze kroki w Dolinie Krzemowej. Sama jest przedsiębiorcą, prowadzi własny start-up Wellfitting, jest też założycielką portalu Balkonetka.pl. Podczas warsztatów Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy podzieli się z uczestniczkami swoimi doświadczeniami i wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu.

Jest niesamowita w ogóle jako kobieta, jako przedsiębiorca, jako matka. Udało nam się ją umówić, żeby przyjechała do nas i żeby naszym kobietom opowiedziała o tym, jak przełamać swoje bariery, jak uwierzyć w to, że można w ogóle rozpocząć w każdej chwili swój własny biznes, oraz o tym, jak to się robi w zasięgu międzynarodowym – mówi Weronika Marczuk.

Szkolenie poprowadzi Anna Szapert, coach i edukatorka zajmująca się m.in. treningiem kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych. Warsztaty odbędą się w dniach 27-28 września.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.