Mówi: | Weronika Marczuk |
Funkcja: | producentka filmowa, prawniczka |
Weronika Marczuk chce przekonać Polki do zakładania własnych przedsiębiorstw
Weronika Marczuk zachęca kobiety do przedsiębiorczości. Jej zdaniem wielu Polkom brakuje odwagi, by założyć własny biznes. Pomóc im ma spotkanie z kobietami, które odniosły sukces na tym polu i mogą zainspirować inne panie do działania. W ostatni weekend września fundacja Weroniki Marczuk „Z nadzieją” organizuje warsztaty, których celem jest wspieranie kobiet w rozwoju zawodowym i zachęcanie do zakładania własnego przedsiębiorstwa. Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa.
Zdaniem Weroniki Marczuk w kobietach drzemie ogromny potencjał biznesowy, jednak większość z nich boi się podjąć ryzyka założenia własnej firmy lub sięgnięcia po kierownicze stanowisko. Gwiazda uważa, że kobietom tym potrzebne jest wsparcie ze strony innych pań, które odważyły się zaryzykować i odniosły sukces. Dlatego też jej fundacja „Z nadzieją” organizuje warsztat coachingowy dla kobiet „Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy”. Jego uczestniczki będą miały szanse odkryć swój potencjał, nabrać umiejętności nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, kontrahentami i klientami oraz poznać kobiety, które zdradzą swoje sposoby na osiągnięcie zawodowego sukcesu
– Mężczyźni nas za wiele nie pokrzepią w tym zakresie, pewnie tak to już jest. Myślę, że dla każdej z nas jest ważne, żeby inna kobieta mogła być przykładem, inspiracją, a przede wszystkim dobrą duszą – mówi Weronika Marczuk w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Gwiazdą spotkania będzie Julia Krysztofiak-Szopa, która pomaga przedsiębiorcom z całego świata stawiać pierwsze kroki w Dolinie Krzemowej. Sama jest przedsiębiorcą, prowadzi własny start-up Wellfitting, jest też założycielką portalu Balkonetka.pl. Podczas warsztatów „Od inspiracji do realizacji, czyli z sukcesem ci do twarzy” podzieli się z uczestniczkami swoimi doświadczeniami i wiedzą z zakresu prowadzenia biznesu.
– Jest niesamowita w ogóle jako kobieta, jako przedsiębiorca, jako matka. Udało nam się ją umówić, żeby przyjechała do nas i żeby naszym kobietom opowiedziała o tym, jak przełamać swoje bariery, jak uwierzyć w to, że można w ogóle rozpocząć w każdej chwili swój własny biznes, oraz o tym, jak to się robi w zasięgu międzynarodowym – mówi Weronika Marczuk.
Szkolenie poprowadzi Anna Szapert, coach i edukatorka zajmująca się m.in. treningiem kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych. Warsztaty odbędą się w dniach 27-28 września.
Czytaj także
- 2025-06-17: Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością
- 2025-05-27: Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami
- 2025-03-31: W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-04-10: Julia Kamińska: Nie boję się krwi, ale raz podczas takiej procedury zdarzyło mi się zemdleć
- 2025-04-02: Julia Kamińska: Bardzo niepokoi mnie trend odwrotu od sprawdzonych szczepionek ratujących życie. Chciałabym, żeby ludzie ufali naukowcom i nie bali się
- 2025-03-14: Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
- 2025-03-11: Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji
- 2025-03-13: Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.