Newsy

Zbliżający się karnawał to czas żniw dla konferansjerów

2013-12-19  |  06:10
Karnawał, czyli czas, który większości kojarzy się z zabawą, to dla aktorów doskonała okazja do zarobienia dodatkowych pieniędzy. W tym okresie często organizuje się imprezy okolicznościowe. Z takich możliwości korzystają nie tylko początkujący twórcy, ale także Ci znani i lubiani. Dla największych gwiazd to szansa na zarobienie naprawdę dużych pieniędzy. 

Z reguły robią to aktorzy. I to wszyscy. Aktorzy młodzi, studenci szkół teatralnych, ale też największe, najbardziej utytułowane nazwiska. Oczywiście za inne stawki, bo to jest jasne, że to jest zupełnie inny poziom, jeżeli chodzi o ceny mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktor i konferansjer Tomasz Podsiadły.

Dobry konferansjer powinien odpowiednio prezentować się na scenie, mieć świetną dykcję i bardzo dobry kontakt z publicznością a to umiejętności, które posiada większość aktorów. 

Z jednej strony to dosyć trudna praca, bo zupełnie inna od pracy aktora. Aktor na scenie jest nauczony roli, przygotowany. Zawód konferansjera to raczej improwizacja, łapanie kontaktu z publicznością, reagowanie na to, co się dzieje. Natomiast wielu aktorów świetnie sobie z tym radzi. A okres karnawałowy, tuż po świętach Bożego Narodzenia to jest raj dla wszystkich, którzy parają się konferansjerką mówi Podsiadły.

Według przewidywań Podsiadłego, początek 2014 roku będzie bardzo dobry dla konferansjerów. Aktor twierdzi, że w tym roku, po czasie kryzysu, kiedy firmy dokonywały cięć w budżecie, sytuacja powinna się poprawić. Dobry konferansjer będzie miał jednak możliwość zarobku w każdym okresie roku. 

Jeżeli chodzi o aktorów parających się pracą z mikrofonem, chyba nie ma okresów zupełnie jałowych. Każdy okres w roku ma zapotrzebowanie na to, żeby aktorzy, którzy są konferansjerami, którzy czują się dobrze w tej profesji, znaleźli dla siebie zajęcie. Myślę, że tegoroczny karnawał będzie bardzo gorącym okresem mówi Tomasz Podsiadły.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.