Newsy

Zofia Ślotała: Mój blog to kopalnia wiedzy. Nie przejmuję się opiniami hejterów

2015-03-30  |  06:55

Ciągle uczę się jak prawidłowo postępować w ciąży  podkreśla Zofia Ślotała. Nabytą wiedzą stylistka dzieli się z czytelniczkami założonego przez siebie bloga parentingowego. Nie przejmuje się hejterami, którzy zarzucają jej chęć wykorzystania ciąży i macierzyństwa do zarobienia pieniędzy. Zapewnia też, że nie zrezygnuje z prowadzenia bloga po urodzeniu dziecka.

Zofia Ślotała rozpoczęła 6. miesiąc ciąży, wciąż jednak zachwyca nienaganną sylwetką. Dobrą formę i szczupłe ciało zawdzięcza przede wszystkim diecie i treningom rozpisanym przez specjalistów. Stylistka twierdzi, że nowy sposób odżywiania spowodował pozytywną zmianę zarówno w jej wyglądzie, jak i samopoczuciu. Nie rezygnuje też z ćwiczeń – zdjęcia z treningów chętnie publikuje na Instagramie.

– Mam to szczęście, że dobrze się czuję w ciąży i mam dosyć dużo siły, dlatego mogę pozwolić sobie na to, żeby ćwiczyć. Oprócz tego trzeba pić dużo wody, a także dbać o skórę, żeby się później nie robiły rozstępy. Jest dużo różnych metod. Każda przyszła mama musi znaleźć dobrą dla siebie metodę – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Stylistka nie ukrywa, że gdy dowiedziała się o ciąży, nie widziała jak postępować, by utrzymać siebie i dziecko w zdrowiu i dobrej formie. Uznała, że takich  zagubionych młodych mam jak ona jest więcej i postanowiła założyć bloga parentingowego.

– Wszyscy się mnie pytają: „Jak sobie dałaś radę z falą hejtu?” Totalnie nie zwracałam na to uwagi, dlatego że e-maile, które dostawałam od przyszłych mam, i różne komentarze, które się pojawiają na blogu, są miodem na moje serce. Właśnie dla tych dziewczyn to robię – deklaruje Zosia Ślotała.

Współautorką bloga została Magdalena Jankowska, właścicielka butiku internetowego z akcesoriami i zabawkami dla dzieci oraz doświadczona mama. Z jej rad na temat macierzyństwa chętnie korzysta sama Ślotała. Na blogu Baby Boom by Zosia kobiety mogą znaleźć porady innych matek i artykuły eksperckie.

– Postanowiłam zebrać ekspertów mojego wyboru z różnych dziedzin, którzy mogą doradzać mamom i którzy piszą na tematy, które każdą mamę powinny zainteresować. Jest to absolutna kopalnia wiedzy, której ja wcześniej nie posiadałam, dlatego przez cały się uczę – mówi Zofia Ślotała i zapowiada: Chciałabym jak najbardziej kontynuować pisanie bloga, jak już się maleństwo urodzi. Oczywiście zobaczymy, jak się będę czuła, ale obiecuję, że w miarę możliwości i sił będzie dalej prowadzony.

Stylistka została ponadto ambasadorką firmy produkującej zabawki dla dzieci, planuje też własną kolekcję ubrań dla przyszłych mam.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.