Newsy

Izabela Janachowska: Ciągle słyszę pytania o dziecko. Ale tym nie będę się dzielić z mediami

2017-10-11  |  06:58

Ciąża to bardzo kobiecy i intymny temat – uważa prezenterka, zapewniając, że nie zamierza dzielić się tą sferą życia z mediami. Rozumie jednak gwiazdy, które po porodzie zakładają blogi parentingowe. Jej zdaniem młode matki mogą odczuwać powołanie do zajmowania się taką tematyką. Prezenterka nie jest jednak pewna, czy jest to dobry sposób na zaistnienie w show biznesie.

Izabela Janachowska weszła do świata show-biznesu w 2009 roku. Wzięła wtedy udział w programie „Taniec z gwiazdami” stacji TVN. Błyskawicznie zyskała popularność, a wraz z nią zainteresowanie mediów. Gwiazda TVN Style stara się jednak chronić swoje życie prywatne przed prasą. Zapewnia, że bardzo dbają o to z mężem, Krzysztofem Jabłońskim. Nie zawsze jednak ich starania uwieńczone zostają sukcesem.

– Staram się swoje życie prywatne zostawiać jak najbardziej dla siebie, tak naprawdę media rozdmuchały mój ślub, ja nigdzie go nie sprzedałam, nie zrobiłam żadnych okładek, sesji – mówi Izabela Janachowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda nie ukrywa, że jako młoda mężatka coraz częściej słyszy od dziennikarzy pytanie o dzieci. Zapewnia jednak, że planami związanymi z macierzyństwem nie zamierza się dzielić z mediami. Stara się więc zbywać temat podczas wywiadów. Zdaniem prezenterki ciąża i macierzyństwo to zbyt intymna sfera życia, by wpuszczać do niej obce osoby.

– Sprawa ciąży też nie będzie sprawą, o której będziemy mówić i pokazywać wszędzie i wszystkim. To jest bardzo kobiecy i nawet intymny temat, więc nie wszystkim można się dzielić – mówi Izabela Janachowska.

Gospodyni programu „I nie opuszczę Cię aż do ślubu” twierdzi, że najważniejsza jest dla niej jej praca i to właśnie dokonania zawodowe powinny być jej wizytówką. Cieszy ją zainteresowanie mediów i widzów, oznacza ono bowiem, że tematyka, którą się zajmuje na antenie TVN Style, jest ważny i trafia do ludzi. Zdaje też sobie sprawę z tego, że upubliczniając kwestie ciąży i porodu, można się wypromować w show-biznesie – wiele gwiazd po urodzeniu dziecka zajęło się projektowaniem ubrań dla niemowląt lub założyło blogi bądź portale parentingowe.

– Może tak jest, że kobiety, które rodzą dzieci, też nagle czują powołanie do tego tematu. Twierdzą, że jest to najfajniejszy temat na świecie i chcą się dzielić swoimi historiami, przemyśleniami, doświadczeniami – mówi Izabela Janachowska.

Gwiazda TVN Style podkreśla, że ona również tematyką ślubną zainteresowała się dopiero podczas przygotowań do własnego wesela. Blogi parentingowe uważa za dobry sposób dotarcia do szerokiego grona matek, nie jest jednak pewna, czy faktycznie taka działalność pomaga zaistnieć w mediach.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Anna Maria Wesołowska: Program „Sędzia Anna Maria Wesołowska” wprowadził sędziów do okienka telewizora. Wcześniej byliśmy troszeczkę jak w szklanej wieży, sędziemu nic nie wypadało

Popularna sędzia nie ukrywa, że liczy na kontynuację serialu, bo jej zdaniem jest to program z misją, z którego wiedzę o prawie i obowiązujących przepisach przez lata czerpały miliony Polaków, a ona sama stała się w tej dziedzinie niekwestionowanym autorytetem. Niejedna osoba, która weszła w konflikt z wymiarem sprawiedliwości, zastanawiała się, jaki wyrok w tej sytuacji wydałaby właśnie najsłynniejsza sędzia w Polsce. Tymczasem na początku wielu jej kolegów po fachu podchodziło do tego formatu dość sceptycznie.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Maciej Nowak: Nie mamy takich tradycji kulinarnych jak Francja, Włochy czy Hiszpania. Powinniśmy zgubić naszą próżność i przestać patrzeć w stronę Zachodu

Zdaniem krytyka kulinarnego duża część społeczeństwa zaczyna zwracać uwagę na jakość produktów spożywczych, które wybiera. Rosnące wymagania konsumentów kształtują rynek. W Polsce pojawia się coraz więcej marek spożywczych, które oferują odbiorcom produkty różnorodne, ciekawe i smaczne. Maciej Nowak zaznacza jednak, że nie każdy może pozwolić sobie na luksusową dietę. Na razie jest to przywilej nielicznych.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.