Mówi: | Łukasz Wółkiewicz (Jeden Osiem L) Chris Toffson (Jeden Osiem L) |
Jeden Osiem L wraca po siedmiu latach przerwy
Teledysk do utworu „Znów to mam” oraz płyta podsumowująca 10 lat działalności grupy to nowości, jakie przygotowało Jeden Osiem L dla swoich fanów po siedmioletniej przerwie. To jednak nie koniec wydawniczych planów zespołu. W 2015 roku formacja zamierza nagrać całkiem nowy materiał.
Zapowiedzią powrotu Jeden Osiem L będzie teledysk do kompozycji „Znów to mam”. Jest on odświeżeniem stylistyki, w jakiej grupa tworzyła na początku swojej działalności i dzięki której zdobyła popularność.
– Pierwszym singlem promującym nowe wydawnictwo będzie utwór „Znów to mam”. Ma on trafić do ludzi, którzy cenią sobie nasze pierwsze numery. Kawałek będzie jak najbardziej powiązany z rapem i jest to ukłon w kierunku starych fanów. Mamy nadzieję, że nowe produkcje trafią do słuchaczy i otworzą im głowy, dzięki czemu będą mogli spojrzeć na świat trochę inaczej – wyjaśnia Łukasz Wółkiewicz, lider zespołu.
Realizacją nowego teledysku muzyków zajęła się śląska wytwórnia płytowa RegioRecords.
– Teledysk do utworu był kręcony w kilku ciekawych lokalizacjach na Śląsku. Chcieliśmy uzyskać efekt industrialnej apokalipsy. Chodzi o pokazanie pewnych rzeczy, które tak naprawdę są ważne, a których ludzie nie zauważają – dodaje Wółkiewicz.
Singiel „Znów to mam” promuje najnowszą płytę zespołu zatytułowaną „deKada”, na której znajdą się największe hity grupy, takie jak „Jak zapomnieć” oraz „Pytam kiedy”.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
- 2025-01-27: Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
- 2024-12-27: Luna: Ostatnio cierpię na nadprodukcję twórczą. Eurowizja przyniosła mi zbyt dużo weny artystycznej i z tyłu głowy są już dwa kolejne albumy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.