Newsy

Jeden Osiem L wraca po siedmiu latach przerwy

2014-09-26  |  06:40
Mówi:Łukasz Wółkiewicz (Jeden Osiem L)
Chris Toffson (Jeden Osiem L)
  • MP4
  • Teledysk do utworu „Znów to mam” oraz płyta podsumowująca 10 lat działalności grupy to nowości, jakie przygotowało Jeden Osiem L dla swoich fanów po siedmioletniej przerwie. To jednak nie koniec wydawniczych planów zespołu. W 2015 roku formacja zamierza nagrać całkiem nowy materiał.

    Zapowiedzią powrotu Jeden Osiem L będzie teledysk do kompozycji „Znów to mam”. Jest on odświeżeniem stylistyki, w jakiej grupa tworzyła na początku swojej działalności i dzięki której zdobyła popularność.

    Pierwszym singlem promującym nowe wydawnictwo będzie utwór „Znów to mam”. Ma on trafić do ludzi, którzy cenią sobie nasze pierwsze numery. Kawałek będzie jak najbardziej powiązany z rapem i jest to ukłon w kierunku starych fanów. Mamy nadzieję, że nowe produkcje trafią do słuchaczy i otworzą im głowy, dzięki czemu będą mogli spojrzeć na świat trochę inaczej – wyjaśnia Łukasz Wółkiewicz, lider zespołu.

    Realizacją nowego teledysku muzyków zajęła się śląska wytwórnia płytowa RegioRecords.

    Teledysk do utworu był kręcony w kilku ciekawych lokalizacjach na Śląsku. Chcieliśmy uzyskać efekt industrialnej apokalipsy. Chodzi o pokazanie pewnych rzeczy, które tak naprawdę są ważne, a których ludzie nie zauważają – dodaje Wółkiewicz.

    Singiel „Znów to mam” promuje najnowszą płytę zespołu zatytułowaną „deKada”, na której znajdą się największe hity grupy, takie jak „Jak zapomnieć” oraz „Pytam kiedy”. 

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.