Mówi: | Łukasz Wółkiewicz (Jeden Osiem L) Chris Toffson (Jeden Osiem L) |
Jeden Osiem L wraca po siedmiu latach przerwy
Teledysk do utworu „Znów to mam” oraz płyta podsumowująca 10 lat działalności grupy to nowości, jakie przygotowało Jeden Osiem L dla swoich fanów po siedmioletniej przerwie. To jednak nie koniec wydawniczych planów zespołu. W 2015 roku formacja zamierza nagrać całkiem nowy materiał.
Zapowiedzią powrotu Jeden Osiem L będzie teledysk do kompozycji „Znów to mam”. Jest on odświeżeniem stylistyki, w jakiej grupa tworzyła na początku swojej działalności i dzięki której zdobyła popularność.
– Pierwszym singlem promującym nowe wydawnictwo będzie utwór „Znów to mam”. Ma on trafić do ludzi, którzy cenią sobie nasze pierwsze numery. Kawałek będzie jak najbardziej powiązany z rapem i jest to ukłon w kierunku starych fanów. Mamy nadzieję, że nowe produkcje trafią do słuchaczy i otworzą im głowy, dzięki czemu będą mogli spojrzeć na świat trochę inaczej – wyjaśnia Łukasz Wółkiewicz, lider zespołu.
Realizacją nowego teledysku muzyków zajęła się śląska wytwórnia płytowa RegioRecords.
– Teledysk do utworu był kręcony w kilku ciekawych lokalizacjach na Śląsku. Chcieliśmy uzyskać efekt industrialnej apokalipsy. Chodzi o pokazanie pewnych rzeczy, które tak naprawdę są ważne, a których ludzie nie zauważają – dodaje Wółkiewicz.
Singiel „Znów to mam” promuje najnowszą płytę zespołu zatytułowaną „deKada”, na której znajdą się największe hity grupy, takie jak „Jak zapomnieć” oraz „Pytam kiedy”.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-23: Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2024-12-30: Krystian Ochman: Takich utworów jak „Bohemian Rhapsody” czy „Somebody to Love” to ja bym nie dotykał. Generalnie to chcę odejść od coverów i śpiewać swoje utwory
- 2025-01-27: Krystian Ochman: Gram na trąbce i na fortepianie. Nie mogę jednak ćwiczyć w domu, bo sąsiedzi interweniują
- 2024-12-19: Luna: Pewni ludzie i sytuacje mi nie służyły. Musiałam się oddzielić od przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.