Newsy

Jeden Osiem L wraca po siedmiu latach przerwy

2014-09-26  |  06:40
Mówi:Łukasz Wółkiewicz (Jeden Osiem L)
Chris Toffson (Jeden Osiem L)
  • MP4
  • Teledysk do utworu „Znów to mam” oraz płyta podsumowująca 10 lat działalności grupy to nowości, jakie przygotowało Jeden Osiem L dla swoich fanów po siedmioletniej przerwie. To jednak nie koniec wydawniczych planów zespołu. W 2015 roku formacja zamierza nagrać całkiem nowy materiał.

    Zapowiedzią powrotu Jeden Osiem L będzie teledysk do kompozycji „Znów to mam”. Jest on odświeżeniem stylistyki, w jakiej grupa tworzyła na początku swojej działalności i dzięki której zdobyła popularność.

    Pierwszym singlem promującym nowe wydawnictwo będzie utwór „Znów to mam”. Ma on trafić do ludzi, którzy cenią sobie nasze pierwsze numery. Kawałek będzie jak najbardziej powiązany z rapem i jest to ukłon w kierunku starych fanów. Mamy nadzieję, że nowe produkcje trafią do słuchaczy i otworzą im głowy, dzięki czemu będą mogli spojrzeć na świat trochę inaczej – wyjaśnia Łukasz Wółkiewicz, lider zespołu.

    Realizacją nowego teledysku muzyków zajęła się śląska wytwórnia płytowa RegioRecords.

    Teledysk do utworu był kręcony w kilku ciekawych lokalizacjach na Śląsku. Chcieliśmy uzyskać efekt industrialnej apokalipsy. Chodzi o pokazanie pewnych rzeczy, które tak naprawdę są ważne, a których ludzie nie zauważają – dodaje Wółkiewicz.

    Singiel „Znów to mam” promuje najnowszą płytę zespołu zatytułowaną „deKada”, na której znajdą się największe hity grupy, takie jak „Jak zapomnieć” oraz „Pytam kiedy”. 

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.