Newsy

Joanna Horodyńska: intensywnie pracuję nad tym, aby zostać matką

2017-03-13  |  06:55

Bycie matką to według stylistki jeden z wyznaczników kobiecości. Ma nadzieję, że sama doświadczy macierzyństwa, i zapewnia, że intensywnie stara się o dziecko. Horodyńska nie wyklucza adopcji, jeśli nie uda jej się zajść w ciążę.

Joanna Horodyńska uważa, że kobiecość to przede wszystkim bycie sobą i nie udawanie kogoś innego. Jej zdaniem to także odrobina psychicznej nagości, a więc odwagi i braku wstydu w wyrażaniu swoich poglądów, emocji, i stylu bycia, również poprzez strój.

Kobiecość to bycie sobą i że się nie wstydzimy tego, co chcemy powiedzieć, i tego, co chcemy pokazać, nie wstydzimy się być sobą. Bo wydaje mi się, że bardzo często zapominamy o tym, jakie jesteśmy – mówi stylistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodyni programu „Gwiazdy na dywaniku” uważa ponadto, że jednym z wyznaczników kobiecości jest zdolność dawania życia i macierzyństwo. Sama jak dotąd nie doświadczyła bycia matką, liczy jednak, że w przyszłości się to zmieni.

– Głęboko i mocno, intensywnie i gorąco nad tym pracuję, natomiast nie doświadczyłam tego i pracuję nad tym – mówi Joanna Horodyńska.

Gwiazda tak bardzo chce zostać matką, że nie wyklucza także adopcji.

– Są takie myśli, jeśli nie będę mogła mieć naturalnie swojego dziecka przyznaje Joanna Horodyńska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.