Newsy

Joanna Horodyńska myśli o przeprowadzce do Berlina. "Tam mogłabym się odnaleźć i być sobą"

2019-01-25  |  06:32

Stylistka podkreśla, że Berlin urzeka ją pod wieloma względami i gdyby miała się gdzieś przeprowadzić, to wybór padłby właśnie na stolicę Niemiec. Jej zdaniem to miasto ciągle się zmienia i rozwija, a jednocześnie nie przestaje zadziwiać i fascynować swoją historią. Wierzy więc, że mogłoby jej ono sporo zaoferować.

Horodyńska tłumaczy, że Berlin jest niezwykle zróżnicowany, dlatego trzeba mieć sporo dystansu i otwartości, by dobrze się w nim poczuć. To miasto wielokulturowe, bardzo chaotyczne, niestabilne, pełne sprzeczności i chyba właśnie to pociąga ją najbardziej.

– Czuję zainspirowana zawsze Berlinem, undergroundem rozwijającym się tam i w ogóle tym prawdziwym Berlinem. Zawsze, jak tam jadę, to czuję się tam tak, jakby to było moje miasto. Jest wręcz idealne – mówi agencji Newseria Joanna Horodyńska, stylistka.

Dużym plusem jest lokalizacja Berlina. Wyjazdu nie trzeba planować z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, bo bilety na pociąg czy autobus są dostępne od ręki. Trasę łatwo można pokonać również samochodem.

– Tak sobie kiedyś pomyślałam, gdzie chciałabym mieszkać, gdzie byłoby najbliżej domu – bo muszę najbliżej domu się przeprowadzić – i to byłby Berlin. Zdecydowanie tak – mówi Joanna Horodyńska.

Stylistka nie ukrywa, że poważnie myśli o tym, by rzucić wszystko, spakować walizki i przeprowadzić się za zachodnią granicę. Jej zdaniem Berlin to idealne miejsce do życia.

– Coś mi tam w głowie świta. Berlin to jest bez wątpienia takie miejsce, w którym mogłabym się odnaleźć i też być sobą – mówi Joanna Horodyńska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.