Newsy

Joanna Krupa: Chciałabym projektować ubrania. Nie ekskluzywne, ale dla każdego

2016-07-11  |  07:15

Modelka marzy o projektowaniu odzieży. Twierdzi, że sygnowane przez nią kolekcje pod względem ceny dostępne byłyby dla każdego. Jak dotąd jednak nie znalazła odpowiedniego partnera, który pomógłby jej w tym nowym zawodowym wyzwaniu.

Joanna Krupa od blisko pięciu lat współpracuje z polską firmą bieliźnianą Esotiq. Jest ambasadorką marki, zaprojektowała dla niej także kilka kolekcji bielizny. Współpraca ta nie wyczerpuje jednak marzeń modelki odnośnie do projektowania. W przyszłości chciałaby bowiem projektować ubrania. Twierdzi, że z pewnością nie byłyby to luksusowe modele.

– Chciałabym, żeby każda osoba mogła je sobie kupić. Nie takie, które kosztowałyby 5 tys., tylko takie, które byłyby dostępne dla wszystkich – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka chętnie nosi bieliznę własnego projektu, co często pokazuje na zdjęciach zamieszczanych na portalach społecznościowych. Kolekcja ubrań także byłaby zaprojektowana zgodnie z jej własnym gustem. Gwiazda twierdzi bowiem, że swego nazwiska i wizerunku użycza wyłącznie do promocji rzeczy, których sama używa.

– To, by musiało być coś, co bym np. włożyła na czerwony dywan czy na sesję zdjęciową, bo nie lubię być fałszywa. To, co stworzę, może się komuś podobać albo nie, ale będzie widział, że to jest szczere i że to jest coś, co ja lubię – mówi Joanna Krupa.

Na razie projektowanie mody pozostaje wyłącznie w sferze marzeń. Modelka nie podjęła jeszcze decyzji, czy w przyszłości faktycznie się tego podejmie. Jest świadoma, że bez wykształcenia kierunkowego samodzielnie nie podoła takiemu wyzwaniu, a jak dotąd nie znalazła jeszcze odpowiedniego partnera.

– Wiadomo, nie jestem projektantem mody, musiałaby z kimś pracować, kto zna mój styl i wie, co możemy razem zrobić mówi Joanna Krupa.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.