Newsy

Joanna Krupa: Chciałabym projektować ubrania. Nie ekskluzywne, ale dla każdego

2016-07-11  |  07:15

Modelka marzy o projektowaniu odzieży. Twierdzi, że sygnowane przez nią kolekcje pod względem ceny dostępne byłyby dla każdego. Jak dotąd jednak nie znalazła odpowiedniego partnera, który pomógłby jej w tym nowym zawodowym wyzwaniu.

Joanna Krupa od blisko pięciu lat współpracuje z polską firmą bieliźnianą Esotiq. Jest ambasadorką marki, zaprojektowała dla niej także kilka kolekcji bielizny. Współpraca ta nie wyczerpuje jednak marzeń modelki odnośnie do projektowania. W przyszłości chciałaby bowiem projektować ubrania. Twierdzi, że z pewnością nie byłyby to luksusowe modele.

– Chciałabym, żeby każda osoba mogła je sobie kupić. Nie takie, które kosztowałyby 5 tys., tylko takie, które byłyby dostępne dla wszystkich – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka chętnie nosi bieliznę własnego projektu, co często pokazuje na zdjęciach zamieszczanych na portalach społecznościowych. Kolekcja ubrań także byłaby zaprojektowana zgodnie z jej własnym gustem. Gwiazda twierdzi bowiem, że swego nazwiska i wizerunku użycza wyłącznie do promocji rzeczy, których sama używa.

– To, by musiało być coś, co bym np. włożyła na czerwony dywan czy na sesję zdjęciową, bo nie lubię być fałszywa. To, co stworzę, może się komuś podobać albo nie, ale będzie widział, że to jest szczere i że to jest coś, co ja lubię – mówi Joanna Krupa.

Na razie projektowanie mody pozostaje wyłącznie w sferze marzeń. Modelka nie podjęła jeszcze decyzji, czy w przyszłości faktycznie się tego podejmie. Jest świadoma, że bez wykształcenia kierunkowego samodzielnie nie podoła takiemu wyzwaniu, a jak dotąd nie znalazła jeszcze odpowiedniego partnera.

– Wiadomo, nie jestem projektantem mody, musiałaby z kimś pracować, kto zna mój styl i wie, co możemy razem zrobić mówi Joanna Krupa.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.