Mówi: | Joanna Krupa |
Funkcja: | modelka |
Joanna Krupa: Chciałabym projektować ubrania. Nie ekskluzywne, ale dla każdego
Modelka marzy o projektowaniu odzieży. Twierdzi, że sygnowane przez nią kolekcje pod względem ceny dostępne byłyby dla każdego. Jak dotąd jednak nie znalazła odpowiedniego partnera, który pomógłby jej w tym nowym zawodowym wyzwaniu.
Joanna Krupa od blisko pięciu lat współpracuje z polską firmą bieliźnianą Esotiq. Jest ambasadorką marki, zaprojektowała dla niej także kilka kolekcji bielizny. Współpraca ta nie wyczerpuje jednak marzeń modelki odnośnie do projektowania. W przyszłości chciałaby bowiem projektować ubrania. Twierdzi, że z pewnością nie byłyby to luksusowe modele.
– Chciałabym, żeby każda osoba mogła je sobie kupić. Nie takie, które kosztowałyby 5 tys., tylko takie, które byłyby dostępne dla wszystkich – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Modelka chętnie nosi bieliznę własnego projektu, co często pokazuje na zdjęciach zamieszczanych na portalach społecznościowych. Kolekcja ubrań także byłaby zaprojektowana zgodnie z jej własnym gustem. Gwiazda twierdzi bowiem, że swego nazwiska i wizerunku użycza wyłącznie do promocji rzeczy, których sama używa.
– To, by musiało być coś, co bym np. włożyła na czerwony dywan czy na sesję zdjęciową, bo nie lubię być fałszywa. To, co stworzę, może się komuś podobać albo nie, ale będzie widział, że to jest szczere i że to jest coś, co ja lubię – mówi Joanna Krupa.
Na razie projektowanie mody pozostaje wyłącznie w sferze marzeń. Modelka nie podjęła jeszcze decyzji, czy w przyszłości faktycznie się tego podejmie. Jest świadoma, że bez wykształcenia kierunkowego samodzielnie nie podoła takiemu wyzwaniu, a jak dotąd nie znalazła jeszcze odpowiedniego partnera.
– Wiadomo, nie jestem projektantem mody, musiałaby z kimś pracować, kto zna mój styl i wie, co możemy razem zrobić – mówi Joanna Krupa.
Czytaj także
- 2025-07-08: Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-21: Joanna Liszowska: Mam nadzieję, że nigdy nie będę świadkiem wypadku. Bałabym się udzielać pomocy, bo to niebywała odpowiedzialność
- 2025-01-28: Joanna Kurowska: Aktorstwo to jest niesprawiedliwy zawód. Jesteśmy ciągle oceniani, a nie mamy żadnego wsparcia
- 2025-01-20: Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
- 2024-11-29: Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie
- 2025-01-10: Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani
- 2024-12-09: Joanna Kurowska: Lekarz w Stanach Zjednoczonych to jest ktoś, kto ma dom z basenem i jest milionerem. Medycy w Polsce muszą pracować na 13 etatów
- 2024-10-29: Technologia wirtualnych bliźniaków rewolucjonizuje produkcję w firmach. Pomaga im też ograniczać ślad węglowy produktów
- 2024-09-23: Sztuczna inteligencja znacząco przyspiesza opracowywanie przeciwciał. To rewolucja w farmacji na skalę odkrycia prądu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.