Newsy

Joanna Liszowska nagrywa piosenki na płytę

2014-03-25  |  07:25
Aktorka filmowa i teatralna – Joanna Liszowska – rozpoczęła pracę nad piosenkami, które mają znaleźć się na jej debiutanckiej płycie. Artystka nie zamierza jednak rezygnować z obowiązków związanych z aktorstwem. Pierwszy nowy utwór Liszowska zaprezentowała już w trakcie Sylwestrowej Nocy Przebojów w Gdyni. Nad kolejnymi pracuje w Sztokholmie ze znajomą producentką.

Pracuję nad piosenkami, ale nie nad płytą. Ale czy coś z tego wyjdzie, czas pokaże. Stwierdziłam, że jeżeli nie teraz to nigdy. Śpiewanie i muzyka od zawsze były moją ogromną miłością. Jestem ciekawa jak zostaną przyjęte moje utwory. Na razie dużo radości daje mi praca nad nimi i realizacja kolejnych pomysłów. Nigdy nie określałam się w jakim gatunku muzycznym czuję się najlepiej. Sama jestem dynamiczna i pełna emocji, więc takie kompozycje najlepiej oddają moją osobowość – stwierdza Liszowska.

W połowie marca Liszowska po długiej przerwie wróciła również na deski Teatru 6.piętro, gdzie jako Justysia występuje w spektaklu „Fredro dla Dorosłych – Mężów i Żon”.

 – Przed oficjalnym występem był lekki stres. Mimo prób i tego, że grałam ten spektakl już wcześniej. Mam dużo radości z grania i bardzo cieszę się z powrotu na deski teatru. To największa nagroda dla aktora, gdy ludzie po spektaklu wstają i biją brawo. Cieszę się, że jeden z nich był moim udziałem. Mam nadzieję, że część widzów tęskniła za mną, tak jak ja tęskniłam za teatrem – dodaje aktorka.

Joanna Liszowska w 2007 roku zwyciężyła w programie „Jak oni śpiewają”. Obecnie aktorkę można zobaczyć w serialu „Przyjaciółki”.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.