Newsy

Joanna Majstrak: faceci przychodzą, odchodzą, więc nie ma co rozpaczać. W Walentynki pewnie pójdę do kina z przyjaciółką

2018-02-12  |  06:18

Nie rozpaczam, że jestem singielką – twierdzi aktorka. Zapewnia, że dzięki brakowi zobowiązań wobec partnera może całkowicie skupić się na własnym rozwoju i karierze zawodowej. Walentynki zamierza natomiast spędzić w towarzystwie przyjaciółki.

Joanna Majstrak od dłuższego czasu nie ma partnera życiowego. Twierdzi jednak, że nie stanowi to dla niej problemu, nie należy bowiem do kobiet desperacko poszukujących uczucia. Gwiazda dobrze się czuje jako singielka, może się bowiem całkowicie skoncentrować na sobie samej.

– Wtedy najbardziej się rozwijam, najwięcej projektów do mnie przychodzi, najbardziej się realizuję, mogę się skupić na tym, co jest dla mnie ważne –  mówi Joanna Majstrak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda pracuje obecnie na planie nowego filmu, coraz mocniej angażuje się również w pracę modelki - ma już na koncie kilka ciekawych sesji zdjęciowych. Twierdzi, że to właśnie kariera zawodowa należy obecnie do jej życiowych priorytetów.

– Faceci przychodzą, odchodzą, różnie bywa, więc nie ma co rozpaczać – mówi Joanna Majstrak.

Jako singielka gwiazda nie ma specjalnych planów na zbliżający się Dzień Zakochanych, choć możliwe że spotka się w tym czasie z bliską jej osobą. Żartuje, że Walentynki spędzi na kanapie, płacząc, że wciąż nie jest w związku.

– Tak prawdę mówiąc, to pewnie pójdę do kina z przyjaciółką, nie mam nikogo obecnie, więc nie spodziewam się jakichś szaleństw tego dnia – mówi Joanna Majstrak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.