Newsy

Jolanta Kwaśniewska o Agacie Dudzie: ma dobrych stylistów

2015-10-27  |  06:55

Jolanta Kwaśniewska, przyznaje, ze nie śledzi choć regularnie informacji o Agacie Dudzie. Uważa jednak, że pierwsza dama ubiera się z klasą, a jeśli nad stylizacjami czuwa konkretna marka, to nawet jej trochę zazdrości.

Dwukrotnie widziałam panią Dudę w czasie przedprezydenckim. Uważam, że jej grono stylistów przygotowuje bardzo dobre stylizacje. Jeśli jeszcze jest marka, która ubiera panią prezydentową, to mogę tylko pozazdrościć – mówi Jolanta Kwaśniewska agencji informacyjnej Newseria.

Media komentują każdy strój zaprezentowany przez Agatę Dudę. Pierwsza dama lubi dopasowane i wyraziste stylizacje. Zdaniem niektórych ekspertów inspiruje się stylizacjami żon amerykańskich prezydentów. Jak informowała prasa‚ nad jej wizerunkiem czuwa marka Mario Menezi. 

Jolanta Kwaśniewska była pierwszą damą w latach 1994–2005. Po zakończeniu kadencji przez jej męża związała się ze stacją TVN Style, gdzie prowadziła program „Lekcja stylu”. Napisała kilka książek pod tym samym tytułem, m.in. „Lekcja stylu dla mężczyzn”, „Lekcja stylu dla par”. 5 listopada ukaże się jej kolejna książka pt. „Jedz zdrowo, ćwicz z głową, żyj szczęśliwie”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.