Newsy

Julia Pietrucha marzy o podróży na motocyklu przez Amerykę Południową

2016-06-14  |  06:50

Aktorka niedawno wróciła z Hawajów, a już myśli o kolejnych podróżach. Chciałaby wybrać się na Madagaskar, a także do Ameryki Południowej. Gwiazda twierdzi, że decyzje o wyjeździe często podejmuje, gdy znajdzie okazyjne bilety lotnicze. Dopiero po przylocie na miejsce robi dokładny plan podróży.

Julia Pietrucha uwielbia podróże. Największą odbyła w 2015 roku, gdy wraz z mężem, Ianem Dowem, przez pół roku zwiedzała Azję. Para przemierzyła wówczas Laos, Wietnam, Birmę, Filipiny, Bali, Tajwan i Indonezję. Po Laosie i Wietnamie podróżowali motocyklami.

– Odwiedziliśmy bardzo dużo miejsc. Udało nam się chyba 6 czy 7 krajów w tym czasie zwiedzić. Miesiąc to jest dużo jak na nas, lubimy się szybko poruszać – mówi Julia Pietrucha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kilka lat wcześniej gwiazda przez trzy miesiące podróżowała z plecakiem po Indiach. Aktorka twierdzi, że decyzje o wyjeździe często podejmuje spontanicznie, np. gdy znajduje w internecie możliwość kupienia tanich biletów samolotowych.

– To jest zwykle największy wydatek podczas naszych podróży z plecakiem. I wtedy jak już jesteśmy na tym drugim końcu świata, to planujemy tak na bieżąco – mówi Julia Pietrucha.

Gwiazda twierdzi, że najchętniej wyrusza do krajów, których kultura szczególnie ją interesuje. Mimo licznych odbytych podróży wciąż ma niezrealizowane marzenia w tym zakresie. Inspiracji do jednego z takich marzeń dostarczyła jej siostra, która niedawno wróciła z Madagaskaru.

– Bardzo chciałabym pojechać na Madagaskar. Zwiedzić Południową Amerykę na motocyklach, przejechać Rosję, pojechać do Nowej Zelandii – mówi Julia Pietrucha.

W 2016 roku aktorka wraz z mężem spędziła miesiąc na Hawajach, gdzie odpoczywała po kilkumiesięcznej pracy przy debiutanckiej płycie. Krążek, zatytułowany „Parsley”, ukazał się w kwietniu tego roku.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.