Newsy

Jurorzy o nowej formule „Top Model”: To będzie zupełnie nowy program. Chłopcy sprawiają, że jest inaczej

2014-08-11  |  06:50
Mówi:Marcin Tyszka (fotograf)
Michał Piróg (choreograf, prezenter)
Dawid Woliński (projektant mody)
  • MP4
  • W nowej serii „Top Model” po raz pierwszy w historii polskiej edycji programu szansę na 100 tys. zł wygranej i kontrakt z nowojorską agencją mody dostali również mężczyźni. Chłopcy i dziewczęta będą musieli zmierzyć się z wyzwaniami sprawdzającymi ich predyspozycje do zawodu. Według jurorów programu nowa formuła sprawiła, że „Top Model” stało się zupełnie innym programem.

    Jurorzy „Top Model” zdradzają, że liczba atrakcyjnych młodych mężczyzn, która zgłosiła się na casting do programu, bardzo ich zaskoczyła. Marcin Tyszka uważa, że dzięki programowi polski rynek męskiego modelingu zacznie się zapełniać.

    Mężczyźni sprawili, że jest zupełnie nowa energia zarówno między nami, jak i między uczestnikami. To jest zupełnie nowy program. Myślę, że trudno porównywać to „Top Model” do poprzednich edycji, bo chłopcy sprawiają, że jest inaczej. Aż trudno to opisać – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Tyszka.

    Męski wkład w „Top Model”? Jakkolwiek to zabrzmi, wpłynęło to bardzo dobrze na nasz damski wkład w programie. Wytworzyła się fajna energia pomiędzy uczestnikami. Dzieje się bardzo dużo, naprawdę dużo szaleństwa. Możecie się spodziewać fajerwerków – dodaje Dawid Woliński.

    Marcin Tyszka zwraca uwagę na to, że choć polscy modele dobrze radzą sobie w branży, nie są tak rozpoznawalni jak ich koleżanki po fachu. Tyszka uważa, że modeling to jedyny zawód, w którym kobiety zarabiają więcej od mężczyzn i mają szanse na większą karierę.

    Jest wielu polskich modeli, ale nie są tak znani jak Anja Rubik, choć radzą sobie bardzo dobrze, zarabiają bardzo duże pieniądze, latają po całym świecie. Myślę, że chłopcy są trochę z tyłu, bo to się później zaczęło. Jest co najmniej 10 nazwisk w modelingu męskim z Polski, które można spotkać na najlepszych wybiegach, u najlepszych projektantów, którzy robią największe kampanie reklamowe – mówi fotograf.

    Nowa formuła programu wywołała zainteresowanie również wśród prowadzących „Top Model”. Michał Piróg przyznaje, że chętnie przyjrzy się zmaganiom modelek i modeli w nadchodzącej serii.

    Nie jestem wielkim fanem rozrywki, mimo że jestem w programie rozrywkowym. Nie będę oglądać top modelek, bo oglądam je przez 20 godzin dziennie, więc dużo więcej niż będzie pokazane w programie. Z ciekawości jednak pewnie zerknę. Jest to interesujące, bo to zupełnie inna odsłona – mówi Piróg.

    W nowej serii „Top Model” pojawią się również goście specjalni, którzy udzielą uczestnikom rad i opowiedzą o własnych doświadczeniach w branży, m.in. Tony Word, amerykański model i kochanek Madonny, projektanci mody Łukasz Jemioł i Bartek Michalec oraz modelka Zuzanna Bijoch.

    Więcej na temat
    Media Joanna Krupa o czwartej edycji „Top Model”: Nie wiedziałam, że będą tacy fajni chłopcy. Jeden wpadł mi w oko Wszystkie newsy
    2014-08-06 | 07:20

    Joanna Krupa o czwartej edycji „Top Model”: Nie wiedziałam, że będą tacy fajni chłopcy. Jeden wpadł mi w oko

    Joanna Krupa zapowiada, że kolejny sezon „Top Model. Zostań Modelką” będzie najlepszy z dotychczasowych, ponieważ po raz pierwszy w programie wystąpią mężczyźni.
    Gwiazdy Marta Szulawiak („Top Model”): prowadziłam podwójne życie, musiałam się ukrywać
    2014-07-30 | 07:20

    Marta Szulawiak („Top Model”): prowadziłam podwójne życie, musiałam się ukrywać

    Marta Szulawiak, uczestniczka pierwszej edycji programu „Top Model”, od początku swojej medialnej kariery nie ukrywała, że tańczyła w klubie go-go, choć nie był
    Media Lucyna Szymańska o „Top Model”: podczas castingów rozglądam się za dziewczynami, które w przyszłości będą moimi modelkami
    2014-06-30 | 06:40

    Lucyna Szymańska o „Top Model”: podczas castingów rozglądam się za dziewczynami, które w przyszłości będą moimi modelkami

    Rozpoczęły się castingi do 4. edycji programu „Top Model”. Wiele modelek zostało odrzuconych ze względu na wiek czy wzrost, nie oznacza to jednak, że dziewczyny te

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.