Newsy

Karolina Pilarczyk: Pokazuję, że można wejść w męski sport i nie zostawiać na boku swojej kobiecości. Uwielbiam chodzić w sukienkach, chętnie zakładam szpilki i noszę biżuterię

2021-06-29  |  06:16

Zdaniem Karoliny Pilarczyk to, że kobiety pracują w typowo męskich zawodach, nie stoi w sprzeczności z tym, żeby eksponowały swoją kobiecość. Choć na co dzień ona sama doskonale czuje się w samochodzie wyścigowym i drifting jest jej ogromną pasją, to poza torem nie stroni od stylizacji podkreślających walory swojej sylwetki. W jej garderobie jest więc sporo sukienek, szpilek i biżuterii.

Ogromnym sukcesem Karoliny Pilarczyk jest to, że hermetycznie zamknięty świat sportów samochodowych otworzył swe podwoje przed zdeterminowaną kobietą. Królowa driftingu przełamała wiele stereotypów i udowodniła, że można mieć męską pasję, a jednocześnie dbać o siebie, by wyglądać kobieco.

– My kobiety, będąc w motosporcie, informatyce i w różnych innych dziedzinach uchodzących za typowe domeny męskie, absolutnie nie powinnyśmy pozostawiać swojej kobiecości z boku. Powinnyśmy się nią cieszyć i ją podkreślać. I ja to robię. Nigdy nie chciałam wtopić się w tłum i udawać, że jestem kolejnym mężczyzną, wręcz przeciwnie. Chciałam się wyróżnić i pokazać, że my jako kobiety też możemy wejść w taki sport i z powodzeniem rywalizować, bo też wielokrotnie staję na podium w najwyższych klasach. A jednocześnie kocham być kobietą, uwielbiam chodzić w sukienkach, uwielbiam szpilki, biżuterię. To jest coś fenomenalnego, cudownie być kobietą – mówi agencji Newseria Lifestyle Karolina Pilarczyk.

Drifterka przyznaje, że jej garderoba obfituje w kobiece stroje. Jeśli tylko może, to sportowy kombinezon zamienia na gustowną sukienkę. A stylizację uzupełnia szpilkami i odpowiednią biżuterią. Jej zdaniem dobrze dobrane ozdoby doskonale podkreślają osobowość kobiety, która je nosi, stają się częścią jej stylu i charakteru.

– W zależności od naszego nastroju, tego, czym się zajmujemy, co robimy w danym momencie, jak się czujemy, to po prostu dobieramy do siebie ubrania i dodatki. Biżuteria zdecydowanie potrafi nadać charakter i podkreślić go. Ja osobiście kocham biżuterię, bardzo często pokazuję swoje upodobania, swoje pasje. Kocham zwierzęta, kocham psy, szczególnie amstaffy, ratuję je, działam w schroniskach, więc bardzo często u mnie na szyi można zobaczyć głowy amstaffów albo wręcz całe ich sylwetki lub też elementy motoryzacyjne. Poprzez biżuterię chcę nie tylko dodać charakteru swojej stylizacji, ale chcę też pokazać, co kocham, co jest moją pasją i mieć to przy sobie – mówi Karolina Pilarczyk.

Ostatnio drifterka uczestniczyła w evencie z okazji 10-lecia firmy Mokobelle. Marka ta tworzy biżuterię zgodną z najnowszymi trendami mody i dostosowaną do potrzeb współczesnych kobiet.

– Ta biżuteria jest różnorodna. Podkreśla niesamowite cechy kobiet. Tutaj i delikatna kobieta znajdzie coś dla siebie, i mocna, pewna siebie. Biżuteria Mokobelle jest taką biżuterią, która nadaje charakter i może zupełnie zmienić osobę i jej stylizację. Ta sama stylizacja z różną biżuterią nadaje się do różnych miejsc, więc za to ją kocham – mówi.

 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Gwiazdy

Gwiazdy

Olga Borys i Magda Bereda: jesteśmy ekologiczne i chodzimy kilka razy w tym samym na imprezę. Warto dawać ubraniom drugie życie

Artystki w pierwszej kolejności zachęcają do tego, by zrobić gruntowny przegląd swojej szafy. Wtedy może się okazać, że mamy w niej unikatowe i ponadczasowe ubrania sprzed lat, które dziś ponownie będą zachwycać. Z kolei niepotrzebne już nam rzeczy warto oddać komuś innemu, sprzedać lub wymienić. Olga Borys i Magda Bereda polecają też zakupy w second handach. Za niewielkie pieniądze można tam bowiem upolować ubrania znanych i dobrych marek, a nawet zupełnie nowe towary z metkami. Obie panie mają nadzieję, że trend na bycie eko nie wyjdzie z mody, a  konsumenci będą coraz chętniej za nim podążać.

Energetyka

Wody geotermalne napędzają rozwój jednej z łódzkich gmin. Przyciągają tu turystów i inwestorów

Gmina Poddębice, leżąca 40 km na północny zachód od Łodzi, ma bardzo szerokie plany w zakresie wykorzystania źródeł geotermalnych. Już dziś wyprodukowane dzięki geotermii ciepło dociera do 70 proc. mieszkańców, a w przyszłości ma być ono produkowane w kogeneracji z energią elektryczną. Miasto rozwija także ofertę rekreacyjną, inwestując w rewitalizację Term Poddębickich i sektor balneologii. To pociąga za sobą zainteresowanie inwestorów rynku nieruchomości, którzy chcą w Poddębicach stawiać pensjonaty i hotele. Poddębickie źródło i nowe miejsca pracy związane z medycyną balneologiczną mają być antidotum na jeszcze jedną bolączkę samorządu – brak wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego.

Farmacja

Polki chore na raka piersi nie uczestniczą w swoim procesie leczenia. Często nie mają informacji o dostępnych możliwościach terapii

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem wśród Polek. U prawie połowy kobiet, które co roku słyszą tę diagnozę, występuje hormonozależny, HER2-ujemny rak piersi. Od dwóch lat jest dla nich dostępne refundowane leczenie, uznawane za skuteczniejsze, mniej toksyczne i zapewniające lepszą jakość życia. Mimo to w Polsce większość pacjentek nadal jest leczonych klasyczną chemioterapią, nie mając nawet świadomości, że istnieje możliwość zastosowania innej terapii. Dlatego właśnie rusza kampania Masz Wybór, która ma zmotywować kobiety chore na raka piersi do aktywnego uczestniczenia w swoim procesie leczenia.

Edukacja

Muzeum Auschwitz-Birkenau chce zwiększyć wirtualny zasięg. Inwestycje w infrastrukturę umożliwią zwiedzanie na odległość z każdego miejsca na świecie

Cały teren Muzeum Auschwitz-Birkenau zostanie objęty nowoczesną infrastrukturą światłowodową i mobilną, zapewniającą szybki internet. Zyska także łączność bezprzewodową. Dzięki inwestycjom realizowanym wspólnie z Orange Polska już wkrótce każda osoba na świecie będzie mogła uczestniczyć w wirtualnym zwiedzaniu Miejsca Pamięci. Ponadto materiały archiwalne, które są w dyspozycji muzeum, np. nagrania relacji świadków, będą dostępne dzięki aplikacji mobilnej. Miejsce Pamięci Auschwitz-Birkenau to najczęściej odwiedzane muzeum tego typu na świecie. Przed wybuchem pandemii tereny byłego obozu koncentracyjnego odwiedzało ponad 2 mln osób rocznie, a w 2020 roku z powodu pandemii było ich pięć razy mniej.