Newsy

Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy

2014-07-03  |  07:30
Katarzyna Zielińska pracuje nad swoją nową kolekcją ubrań. Projekty powstają we współpracy ze stylistką Jolą Czają. Obie panie mają już na swoim koncie kilka linii T-shirtów dopasowanych do różnych typów sylwetki i do stylizacji na każdą okazję. Wiosną aktorka postawiła na asymetryczne dekolty i grochy w stylu retro, z kolei w jesienno-zimowej kolekcji mają dominować oryginalne akcesoria.

Aktorka podkreśla, że projektuje ubrania na każdą kieszeń. Firmowane przez nią T-shirty pasują do wielu stylizacji, a kosztują mniej niż 100 zł.

To są T-shirty różnego rodzaju, na popołudnie, do jeansów, do rozkloszowanych spódnic.  Bardzo dobrze wyglądają do jakichś ramonesek. Teraz wprowadzamy też kolekcję na jesień, będzie dużo różnych akcesoriów. Będzie dużo elementów, które będzie można włożyć do torebki, takich na pewno przydatnych kobiecie. Groszki już zostawimy na wiosnę i lato, teraz będzie coś innego – mówi agencji informacyjnej Newseria  Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska nie raz wygrywała plebiscyty na najlepiej ubraną aktorkę. Nie ukrywa, że lubi bawić się modą i podkreśla, że pomysł na to, żeby zająć się projektowaniem, narodził się spontanicznie.

Myślę, że trochę z rozmów z Jolą Czają, stylistką, z którą dużo czasu spędzamy i rozmawiamy, i oglądamy. Trochę taki element zawodu, ale staramy się też zabawić i stworzyć coś dla siebie tak na popołudnie. Natomiast to nie jest żadne napieranie się na modę, tylko coś przy okazji – dodaje Katarzyna Zielińska.

Katarzynę Zielińską można teraz oglądać m.in. w serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. Aktorka ma także dołączyć do obsady kolejnej serii „Przyjaciółek”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.