Newsy

Katarzyna Zielińska przygotowuje kolekcję T-shirtów na jesień. Nie będzie w niej wzorów w grochy

2014-07-03  |  07:30
Katarzyna Zielińska pracuje nad swoją nową kolekcją ubrań. Projekty powstają we współpracy ze stylistką Jolą Czają. Obie panie mają już na swoim koncie kilka linii T-shirtów dopasowanych do różnych typów sylwetki i do stylizacji na każdą okazję. Wiosną aktorka postawiła na asymetryczne dekolty i grochy w stylu retro, z kolei w jesienno-zimowej kolekcji mają dominować oryginalne akcesoria.

Aktorka podkreśla, że projektuje ubrania na każdą kieszeń. Firmowane przez nią T-shirty pasują do wielu stylizacji, a kosztują mniej niż 100 zł.

To są T-shirty różnego rodzaju, na popołudnie, do jeansów, do rozkloszowanych spódnic.  Bardzo dobrze wyglądają do jakichś ramonesek. Teraz wprowadzamy też kolekcję na jesień, będzie dużo różnych akcesoriów. Będzie dużo elementów, które będzie można włożyć do torebki, takich na pewno przydatnych kobiecie. Groszki już zostawimy na wiosnę i lato, teraz będzie coś innego – mówi agencji informacyjnej Newseria  Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska nie raz wygrywała plebiscyty na najlepiej ubraną aktorkę. Nie ukrywa, że lubi bawić się modą i podkreśla, że pomysł na to, żeby zająć się projektowaniem, narodził się spontanicznie.

Myślę, że trochę z rozmów z Jolą Czają, stylistką, z którą dużo czasu spędzamy i rozmawiamy, i oglądamy. Trochę taki element zawodu, ale staramy się też zabawić i stworzyć coś dla siebie tak na popołudnie. Natomiast to nie jest żadne napieranie się na modę, tylko coś przy okazji – dodaje Katarzyna Zielińska.

Katarzynę Zielińską można teraz oglądać m.in. w serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. Aktorka ma także dołączyć do obsady kolejnej serii „Przyjaciółek”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.