Newsy

Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań

2016-01-19  |  06:55

Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów.

Katarzyna Zielińska uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Aktorka przyznaje, że moda jest jej wielką pasją, stara się jednak nie podążać ślepo za obowiązującymi trendami. Z sezonowych propozycji projektantów wybiera, to co najlepiej pasuje do jej osobowości i sylwetki. Uwielbia zwłaszcza buty i T-shirty. Swój styl określa jako prostą elegancję dotyczy to zwłaszcza kreacji wieczorowych.

– Wybieram stonowane kolory, ładne materiały, proste kroje, chyba takie najbezpieczniejsze dla mnie rzeczy. A na co dzień są to głównie dżinsy i płaskie obuwie. Dla mnie jako matki to się najlepiej sprawdza – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka lubi modowe eksperymenty, chętnie poszukuje nowych stylów i trendów. Lubi łączyć ubrania praktyczne z bardziej kobiecymi fasonami. Chętnie kupuje projekty luksusowych marek, ale nie obawia się też ubrań z popularnych odzieżowych sieciówek. Twierdzi, że łączenie ubrań ekskluzywnych i tych pochodzących z sieciówek w jednej stylizacji to bardzo dobre rozwiązanie.

– Mam dużo ubrań z sieciówek w domu i uważam, że te sklepy teraz też mają fajne kolekcje, dobre materiały i ciekawe kroje. Absolutnie nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, warto je zakładać, bo to są naprawdę już takie światowe kolekcje mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka sama próbuje swoich sił w projektowaniu. Stworzyła już kolekcję dla kobiet, linię akcesoriów dla dzieci oraz wielofunkcyjne torby dla młodych mam. Torby mają klasyczny fason shopper bag i występują w aż dziesięciu wzorach. Katarzyna Zielińska twierdzi, że chwilowo na tym zamierza poprzestać.

– Na razie to rozwijamy, bo to początek dopiero jesienno-zimowego sezonu, przed nami wiosna-lato, więc będą nowe wzory zapowiada Katarzyna Zielińska.

Aktorka zapewnia, że projektowanie traktuje wyłącznie jako dodatek do pracy zawodowej. Teraz zamierza się skupić bardziej na karierze aktorskiej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Krystyna Janda: Wczesne wykrycie raka piersi może uratować życie. Już nie wiem, jak to tłumaczyć, namawiać i udowadniać kobietom

Aktorka nie może pojąć, skąd taka niechęć Polek do badań. Jej zdaniem trzeba wszelkimi możliwymi sposobami docierać do pań z informacją, jak ważna jest profilaktyka i mammografia, dzięki którym można wykryć nowotwór już we wczesnym stadium, co daje większe szanse na wyleczenie. Kampania „Masz Wybór”, którą wspiera Krystyna Janda, ma też na celu edukację pacjentek, u których zdiagnozowano raka piersi, ich rodzin, a także tych kobiet, które nadal trudno przekonać do badań.  Chodzi o to, by uświadomić je, że mają do wyboru różne terapie w leczeniu nowotworu, a w trakcie kuracji i rekonwalescencji nie pozostaną bez opieki.

Media

Michał Kempa o Marcinie Prokopie: Musimy być trochę jednym ciałem. Marcin okazał się dobrym nauczycielem

Komik uważa, że dopiero live’y tak naprawdę weryfikują talent. Widzowie oglądają bowiem poczynania uczestników i mają pewność, że w tym momencie nic nie zostało podrasowane ani zmienione. Michał Kempa dopiero od tej edycji partneruje na scenie Marcinowi Prokopowi. Zastąpił Szymona Hołownię, który był związany z programem „Mam talent!” od samego początku.

Konsument

Budownictwo drewniane może zyskać na zmianach w prawie. Możliwy nawet trzykrotny wzrost liczby oddawanych domów z drewna

Możliwość budowania domów do 70 mkw. powierzchni bez konieczności uzyskania pozwolenia może pozytywnie wpłynąć na branżę budownictwa drewnianego. – Szacujemy, że rocznie liczba domów drewnianych oddawanych do użytku wzrośnie z 950 do 2,5 tys. – mówi Tomasz Szlązak, prezes spółki Polskie Domy Drewniane. Tym bardziej że średnia powierzchnia dziś stawianych domów, choć dziś wynosi trochę więcej niż 70 mkw., to jednak systematycznie spada. Budownictwo drewniane będzie zyskiwać na popularności także w obliczu spodziewanych regulacji na poziomie unijnym dotyczących redukcji śladu węglowego w branży.

Konsument

Polska firma opracowała robota do mieszania drinków. Planuje z nim ekspansję na największe europejskie miasta

Polski start-up opracował automatyczny bar, który zastąpi barmana w obsłudze klientów. Poley.me może rozładować kolejki w dyskotekach, barach czy na masowych koncertach. Innowacyjność polskiego autonomicznego baru polega na wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która może sama zaproponować łączenie smaków dopasowane do gustów klienta. Wrocławski start-up w pierwszej kolejności chce podbić lokalny rynek oraz Warszawę, a potem planuje ekspansję na europejskie metropolie.