Newsy

Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań

2016-01-19  |  06:55

Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów.

Katarzyna Zielińska uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Aktorka przyznaje, że moda jest jej wielką pasją, stara się jednak nie podążać ślepo za obowiązującymi trendami. Z sezonowych propozycji projektantów wybiera, to co najlepiej pasuje do jej osobowości i sylwetki. Uwielbia zwłaszcza buty i T-shirty. Swój styl określa jako prostą elegancję dotyczy to zwłaszcza kreacji wieczorowych.

– Wybieram stonowane kolory, ładne materiały, proste kroje, chyba takie najbezpieczniejsze dla mnie rzeczy. A na co dzień są to głównie dżinsy i płaskie obuwie. Dla mnie jako matki to się najlepiej sprawdza – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka lubi modowe eksperymenty, chętnie poszukuje nowych stylów i trendów. Lubi łączyć ubrania praktyczne z bardziej kobiecymi fasonami. Chętnie kupuje projekty luksusowych marek, ale nie obawia się też ubrań z popularnych odzieżowych sieciówek. Twierdzi, że łączenie ubrań ekskluzywnych i tych pochodzących z sieciówek w jednej stylizacji to bardzo dobre rozwiązanie.

– Mam dużo ubrań z sieciówek w domu i uważam, że te sklepy teraz też mają fajne kolekcje, dobre materiały i ciekawe kroje. Absolutnie nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, warto je zakładać, bo to są naprawdę już takie światowe kolekcje mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka sama próbuje swoich sił w projektowaniu. Stworzyła już kolekcję dla kobiet, linię akcesoriów dla dzieci oraz wielofunkcyjne torby dla młodych mam. Torby mają klasyczny fason shopper bag i występują w aż dziesięciu wzorach. Katarzyna Zielińska twierdzi, że chwilowo na tym zamierza poprzestać.

– Na razie to rozwijamy, bo to początek dopiero jesienno-zimowego sezonu, przed nami wiosna-lato, więc będą nowe wzory zapowiada Katarzyna Zielińska.

Aktorka zapewnia, że projektowanie traktuje wyłącznie jako dodatek do pracy zawodowej. Teraz zamierza się skupić bardziej na karierze aktorskiej.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.