Mówi: | Katarzyna Zielińska |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Zielińska: Kupowanie w sieciówkach to żaden wstyd. Mam w szafie dużo takich ubrań
Aktorka lubi łączyć ubrania luksusowe z tańszymi w jednej stylizacji. Nie wstydzi się kupowania w popularnych sieciówkach i namawia do tego wszystkie kobiety. Jej zdaniem w sklepach tych można obecnie dostać kolekcje o światowej jakości, często pochodzące od znanych projektantów.
Katarzyna Zielińska uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Aktorka przyznaje, że moda jest jej wielką pasją, stara się jednak nie podążać ślepo za obowiązującymi trendami. Z sezonowych propozycji projektantów wybiera, to co najlepiej pasuje do jej osobowości i sylwetki. Uwielbia zwłaszcza buty i T-shirty. Swój styl określa jako prostą elegancję – dotyczy to zwłaszcza kreacji wieczorowych.
– Wybieram stonowane kolory, ładne materiały, proste kroje, chyba takie najbezpieczniejsze dla mnie rzeczy. A na co dzień są to głównie dżinsy i płaskie obuwie. Dla mnie jako matki to się najlepiej sprawdza – mówi Katarzyna Zielińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Aktorka lubi modowe eksperymenty, chętnie poszukuje nowych stylów i trendów. Lubi łączyć ubrania praktyczne z bardziej kobiecymi fasonami. Chętnie kupuje projekty luksusowych marek, ale nie obawia się też ubrań z popularnych odzieżowych sieciówek. Twierdzi, że łączenie ubrań ekskluzywnych i tych pochodzących z sieciówek w jednej stylizacji to bardzo dobre rozwiązanie.
– Mam dużo ubrań z sieciówek w domu i uważam, że te sklepy teraz też mają fajne kolekcje, dobre materiały i ciekawe kroje. Absolutnie nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, warto je zakładać, bo to są naprawdę już takie światowe kolekcje – mówi Katarzyna Zielińska.
Aktorka sama próbuje swoich sił w projektowaniu. Stworzyła już kolekcję dla kobiet, linię akcesoriów dla dzieci oraz wielofunkcyjne torby dla młodych mam. Torby mają klasyczny fason shopper bag i występują w aż dziesięciu wzorach. Katarzyna Zielińska twierdzi, że chwilowo na tym zamierza poprzestać.
– Na razie to rozwijamy, bo to początek dopiero jesienno-zimowego sezonu, przed nami wiosna-lato, więc będą nowe wzory – zapowiada Katarzyna Zielińska.
Aktorka zapewnia, że projektowanie traktuje wyłącznie jako dodatek do pracy zawodowej. Teraz zamierza się skupić bardziej na karierze aktorskiej.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-05-27: Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-19: Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2025-04-30: Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.