Newsy

Katarzyna Zielińska: Zawsze mam w torebce szminkę i rozświetlacz. W tym sezonie postawię na makijaż w stylu Baby Doll

2018-03-08  |  06:21

Aktorka jest zwolenniczką minimalizmu w makijażu. Nie stroni też od pokazywania się w sieci w naturalnej wersji. Podoba jej się bowiem skóra nawilżona i rozświetlona. Jej ulubionym kosmetykiem jest pomadka w kolorze czerwonym, a jeśli chodzi o nowe trendy to do gustu przypadł jej make’up w stylu Baby Doll.

Monochromatyczny makijaż z różem w głównej roli, retro efekt pop–doll eyes z rzęsami w stylu lat 60., a także awangardowa, graficzna kreska na linii rzęs i złamania powieki to najważniejsze trendy makijażowe, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim. Styliści marki Sephora największy nacisk kładą teraz na podkreślenia oka.

– Baby Doll to bardzo ładny trend, taki najbardziej naturalny. Chyba mi najbliższy. Poza tym, kreska – nie wiem, czy w moim przypadku awangardowa, ale kreskę potrafię robić. Generalnie bliskie mi są rozświetlacze – rozświetlona, wcale nie bardzo zmatowiona skóra, czyli naturalność – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska.

Zdaniem aktorki, bardzo dobrym rozwiązaniem na wiosnę jest strobing, czyli modelowanie poprzez rozświetlanie. Ta metoda makijażu zapewnia bardzo pożądany w tym sezonie efekt dziewczęcej świeżości i lekko wilgotnej, naturalnej cery. Zielińska docenia zalety kosmetyków kolorowych, jednak sama nie przesadza z ich używaniem.

– Zawsze towarzyszy mi jakaś pomadka, podkład może niekoniecznie codziennie używam, nie mam czasu, ale w teatrze – podkład, liner, rozświetlacz, szminka i tusz, nawet bez cieni. Nie kombinuję, nie za bardzo potrafię, więc nie próbuję – mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka podkreśla, że kolory szminek dobiera stosownie do okazji, a styliści w tym sezonie stawiają na mat, winyl i na mocny pigment, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.

Na co dzień bardziej lubię takie nude, niewidoczne, natomiast na wieczorne wyjście z mężem jakiś kolor. Ja jestem wierna klasykom, czerwieniom, purpura też bardzo dobry kolor. W tym roku jak widzę, co będzie się działo wiosną, muszę znaleźć czas na inne kolory, zobaczymy jak z tym będzie – mówi Katarzyna Zielińska.

Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów była m.in. Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.