Mówi: | Katarzyna Zielińska |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Zielińska: Zawsze mam w torebce szminkę i rozświetlacz. W tym sezonie postawię na makijaż w stylu Baby Doll
Aktorka jest zwolenniczką minimalizmu w makijażu. Nie stroni też od pokazywania się w sieci w naturalnej wersji. Podoba jej się bowiem skóra nawilżona i rozświetlona. Jej ulubionym kosmetykiem jest pomadka w kolorze czerwonym, a jeśli chodzi o nowe trendy to do gustu przypadł jej make’up w stylu Baby Doll.
Monochromatyczny makijaż z różem w głównej roli, retro efekt pop–doll eyes z rzęsami w stylu lat 60., a także awangardowa, graficzna kreska na linii rzęs i złamania powieki to najważniejsze trendy makijażowe, które będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim. Styliści marki Sephora największy nacisk kładą teraz na podkreślenia oka.
– Baby Doll to bardzo ładny trend, taki najbardziej naturalny. Chyba mi najbliższy. Poza tym, kreska – nie wiem, czy w moim przypadku awangardowa, ale kreskę potrafię robić. Generalnie bliskie mi są rozświetlacze – rozświetlona, wcale nie bardzo zmatowiona skóra, czyli naturalność – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska.
Zdaniem aktorki, bardzo dobrym rozwiązaniem na wiosnę jest strobing, czyli modelowanie poprzez rozświetlanie. Ta metoda makijażu zapewnia bardzo pożądany w tym sezonie efekt dziewczęcej świeżości i lekko wilgotnej, naturalnej cery. Zielińska docenia zalety kosmetyków kolorowych, jednak sama nie przesadza z ich używaniem.
– Zawsze towarzyszy mi jakaś pomadka, podkład może niekoniecznie codziennie używam, nie mam czasu, ale w teatrze – podkład, liner, rozświetlacz, szminka i tusz, nawet bez cieni. Nie kombinuję, nie za bardzo potrafię, więc nie próbuję – mówi Katarzyna Zielińska.
Aktorka podkreśla, że kolory szminek dobiera stosownie do okazji, a styliści w tym sezonie stawiają na mat, winyl i na mocny pigment, który utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.
– Na co dzień bardziej lubię takie nude, niewidoczne, natomiast na wieczorne wyjście z mężem jakiś kolor. Ja jestem wierna klasykom, czerwieniom, purpura też bardzo dobry kolor. W tym roku jak widzę, co będzie się działo wiosną, muszę znaleźć czas na inne kolory, zobaczymy jak z tym będzie – mówi Katarzyna Zielińska.
Trendy makijażowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane podczas tegorocznej edycji Sephora Trend Report. Wśród gwiazd, które pojawiły się na prezentacji tegorocznych trendów była m.in. Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati i Maja Sablewska.
Czytaj także
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-19: Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2025-04-30: Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-11-08: Katarzyna Ankudowicz: Jestem zdruzgotana i przerażona, że Donald Trump został prezydentem. On przecież się chwali, że Putin to jego najlepszy kumpel
- 2024-11-20: Katarzyna Ankudowicz: Jestem z przemocowego domu. Dużo kosztowało mnie, żeby wyjść z tego i zacząć funkcjonować bez piętna bycia totalnie gorszą
- 2024-12-10: Katarzyna Ankudowicz: Jak ludzie odbiorą moje rolki, to jest ich sprawa. Muszę stawić czoło krytyce
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.