Newsy

Katarzyna Zielińska: Nie sprzedaję się prywatnie, bo uważam, że jest to absolutnie niepotrzebne

2014-09-30  |  06:55

Katarzyna Zielińska jest jedną z tych gwiazd, które starają się oddzielać sprawy zawodowe od życia osobistego. Aktorka konsekwentnie nie wystawia na świecznik swojej prywatności, nie opowiada w kolorowej prasie o swoim małżeństwie i nie komentuje plotkarskich doniesień.

– Mam swoje granice prywatności. Są tematy, o których nie chcę i nie będę rozmawiać. Po prostu nie mam takiej potrzeby – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że z przyjemnością przyjmuje propozycje wywiadów, w których  może opowiedzieć o  projektach zawodowych czy podzielić się przemyśleniami na jakiś temat. Właśnie dlatego zgodziła się na rozmowę z Magdą Mołek do październikowego numeru magazynu „Sens”.

– Ucieszyło mnie zaproszenie na wywiad z Magdą Mołek. Bardzo ją cenię i cenię jej pióro, TO, jak rozmawia, jak pisze, jest zawsze przygotowana. Robię parę ciekawych rzeczy w życiu zawodowym. Poza tym zawsze można porozmawiać o swoich poglądach, niekoniecznie wchodząc w szczegóły dotyczące rodziny, bliskich czy siebie – tłumaczy Katarzyna Zielińska.

Aktorka podkreśla, że nie umawia się z paparazzi na ustawki i nie opowiada dziennikarzom o szczegółach ze swojego życia prywatnego tylko po to, by znaleźć się na pierwszych stronach gazet. Niemal do końca udało jej się utrzymać w tajemnicy ślub, teraz nie komentuje plotek o ciąży.

– Ukrywałam i nadal zamierzam zachować dla siebie swoje życie prywatne. Dzięki temu wszystko to, co najważniejsze dla siebie zatrzymałam i polecam to innym. Może zdaniem niektórych mam granicę bardzo daleko postawioną, ale nie zamierzam tutaj nic zmieniać – powiedziała Katarzyna Zielińska w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.