Newsy

Kinga Sawczuk marzy o karierze aktorskiej: „Za parę lat widziałabym siebie na wielkim ekranie”

2020-10-01  |  05:50

Influencerka zadebiutowała na wielkim ekranie w ubiegłym roku w filmie „#Jestem M. Misfit”. Przyznaje, że było to dla niej niezwykle ciekawe doświadczenie, które zaostrzyło apetyt na więcej. Dlatego też postanowiła szlifować swoje umiejętności aktorskie i zainwestowała w profesjonalne warsztaty. Gwiazda TikToka ma nadzieję, że uda jej się jeszcze zagrać w niejednej dużej produkcji.

Kinga Sawczuk, znana również jako Kompleksiara, zrobiła prawdziwą furorę dzięki filmikom publikowanym na platformie TikTok. Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd internetu. Na Instagramie śledzi ją ponad milion osób. Influencerka nie ukrywa jednak, że jej ambicje są dużo większe.

– Za parę lat potencjalnie widziałabym siebie na wielkim ekranie, ponieważ aktorstwo to jest coś, co naprawdę kocham. Rok temu miałam okazję wziąć udział w filmie pt. „#Jestem M. Misfit”. Miał premierę w kinie i  każdy mógł zobaczyć mnie na wielkim ekranie. To było megadoświadczenie. I to jest moja zajawka, która myślę, że się rozwinie – mówi agencji Newseria Kinga Sawczuk, influencerka.

W filmie „#Jestem M. Misfit” można było zobaczyć popularnych polskich youtuberów, influencerów oraz inne osobowości polskiego internetu. Kinga Sawczuk przyznaje, że dzięki tej roli w pewnym sensie spełniło się jej marzenie z dzieciństwa. Nie zamierza jednak poprzestać na jednej produkcji.

– Już od małego dziecka recytowałam wierszyki, zdobywałam pierwsze miejsca w konkursach, teatrzyki, nie teatrzyki, potem ta kamera. Teraz zapisałam się na kursy aktorskie, ponieważ chcę pochłaniać tę wiedzę, teorię z aktorstwa, więc myślę, że może tam znajdę siebie za parę lat – mówi Kinga Sawczuk.

Influencerka ma już też na swoim koncie pierwszą książkę, która nosi tytuł „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”. Gwiazda dzieli się w niej swoją historią, swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i przemyśleniami. Pokazuje, jak zamienić kompleksy w siłę i nie przejmować się hejterami. Idolka polskich nastolatek dzieli się też radami dotyczącymi odnajdywania własnego stylu, odkrywania talentów i budowania swojego wizerunku w social mediach.

We wrześniu Kinga Sawczuk wzięła udział w akcji „Clean Up TheWorld”, czyli popularnym Sprzątaniu świata. W ramach akcji zrealizowała odcinek specjalny e-lekcji przyrody "Eco Studio Electro-System", a także sprzątała teren nad Wisłą.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.