Newsy

Kinga Sawczuk marzy o karierze aktorskiej: „Za parę lat widziałabym siebie na wielkim ekranie”

2020-10-01  |  05:50

Influencerka zadebiutowała na wielkim ekranie w ubiegłym roku w filmie „#Jestem M. Misfit”. Przyznaje, że było to dla niej niezwykle ciekawe doświadczenie, które zaostrzyło apetyt na więcej. Dlatego też postanowiła szlifować swoje umiejętności aktorskie i zainwestowała w profesjonalne warsztaty. Gwiazda TikToka ma nadzieję, że uda jej się jeszcze zagrać w niejednej dużej produkcji.

Kinga Sawczuk, znana również jako Kompleksiara, zrobiła prawdziwą furorę dzięki filmikom publikowanym na platformie TikTok. Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd internetu. Na Instagramie śledzi ją ponad milion osób. Influencerka nie ukrywa jednak, że jej ambicje są dużo większe.

– Za parę lat potencjalnie widziałabym siebie na wielkim ekranie, ponieważ aktorstwo to jest coś, co naprawdę kocham. Rok temu miałam okazję wziąć udział w filmie pt. „#Jestem M. Misfit”. Miał premierę w kinie i  każdy mógł zobaczyć mnie na wielkim ekranie. To było megadoświadczenie. I to jest moja zajawka, która myślę, że się rozwinie – mówi agencji Newseria Kinga Sawczuk, influencerka.

W filmie „#Jestem M. Misfit” można było zobaczyć popularnych polskich youtuberów, influencerów oraz inne osobowości polskiego internetu. Kinga Sawczuk przyznaje, że dzięki tej roli w pewnym sensie spełniło się jej marzenie z dzieciństwa. Nie zamierza jednak poprzestać na jednej produkcji.

– Już od małego dziecka recytowałam wierszyki, zdobywałam pierwsze miejsca w konkursach, teatrzyki, nie teatrzyki, potem ta kamera. Teraz zapisałam się na kursy aktorskie, ponieważ chcę pochłaniać tę wiedzę, teorię z aktorstwa, więc myślę, że może tam znajdę siebie za parę lat – mówi Kinga Sawczuk.

Influencerka ma już też na swoim koncie pierwszą książkę, która nosi tytuł „Kompleksiara. Jak zaistnieć w necie i być sobą?”. Gwiazda dzieli się w niej swoją historią, swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i przemyśleniami. Pokazuje, jak zamienić kompleksy w siłę i nie przejmować się hejterami. Idolka polskich nastolatek dzieli się też radami dotyczącymi odnajdywania własnego stylu, odkrywania talentów i budowania swojego wizerunku w social mediach.

We wrześniu Kinga Sawczuk wzięła udział w akcji „Clean Up TheWorld”, czyli popularnym Sprzątaniu świata. W ramach akcji zrealizowała odcinek specjalny e-lekcji przyrody "Eco Studio Electro-System", a także sprzątała teren nad Wisłą.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Psychologia

Qczaj: Mężczyźni powinni wspierać bliskie im kobiety zmagające się z rakiem piersi. Niestety czasami nie wytrzymują presji związanej z chorobą i odchodzą

Diagnoza raka piersi to dla wielu kobiet tragedia, która burzy codzienny spokój i rodzinną harmonię. Zdaniem Qczaja spora odpowiedzialność w tym przypadku leży więc po stronie mężczyzn, którzy w tej sytuacji powinni zapewnić swoim bliskim wsparcie emocjonalne i względny spokój. Dlatego też trener zaangażował się w szóstą już edycję kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”, która ma na celu włączanie panów w dbanie o zdrowie kobiet. Dostarcza im wiedzy o sposobach wsparcia i narzędziach potrzebnych do szczerej rozmowy, a także pozwala nabyć wiedzę na temat roli samobadania i profilaktyki piersi.

Moda

Dorota Goldpoint: Nie wyobrażałam sobie jubileuszu 90-lecia Juraty bez udziału Ireny Santor. To dla mnie zaszczyt, że przyjęła moje zaproszenie

Z okazji obchodów 90-lecia istnienia Juraty jako kurortu miejscowe molo na jeden wieczór zamieniło się w wybieg, na którym ambasadorki projektu „The Inner Power”, a także gwiazdy i klientki zaprzyjaźnione z Dorotą Goldpoint zaprezentowały jej specjalną kolekcję. Od początku istnienia swojej marki każdego roku projektantka przygotowuje stroje dedykowane tylko i wyłącznie Juracie i kobietom, które tam przyjeżdżają. Tym razem panie mogły podziwiać linię plażową: sukienki, spódnice, tuniki i kostiumy kąpielowe w autorski print „Złote skarby Bałtyku”. Centralnym punktem jubileuszu był koncert gwiazd – Tomasza Stockingera i Ireny Santor. Projektantka jest ogromnie wdzięczna tej wybitnej artystce, że przyjęła jej zaproszenie do udziału w tym wydarzeniu.

Konsument

Większość rodziców popełnia wiele błędów związanych z żywieniem dzieci. 61 proc. z nich otrzymuje te same posiłki, co reszta rodziny

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez zespół lekarzy z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz ekspertów programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia" zainicjowanego przez Fundację Nutricia wynika, że aż 61 proc. rodziców karmi dzieci tymi samymi posiłkami, które je reszta rodziny. Zdaniem ekspertów to niepokojące, ponieważ niesie za sobą ryzyko zbyt wysokiego udziału w diecie maluchów soli, cukru dodanego i tłuszczy trans. W menu niemowląt nie powinny się też znajdować soki owocowe, mleko krowie jako napój i napoje roślinne. Odpowiednie karmienie i rozszerzanie diety jest bardzo ważne zwłaszcza w 1000 pierwszych dniach życia, czyli w okresie od poczęcia do około trzeciego roku życia, kiedy kształtują się zdrowie oraz przyszłe preferencje żywieniowe dziecka.