Mówi: | Anna Samusionek |
Funkcja: | aktorka |
Anna Samusionek zamierza napisać książkę
Obecnie na rynku wydawniczym można zaobserwować wysyp książek pisanych przez gwiazdy. Nic jednak dziwnego, skoro właśnie ich książki najlepiej się sprzedają. Do grona piszących osób planuje dołączyć aktorka Anna Samusionek, która ma nie tylko pomysł na książkę, lecz także, jak mówi, dobrze sobie radzi z pisaniem.
Aktorka przyznaje, że już w szkole zauważyła u siebie łatwość pisania. Wspomina, że przydawało jej się to na przykład podczas klasówek z historii, kiedy umiejętnościami literackimi starała się nadrobić swoje braki w wiedzy.
– Potrzebę pisania miałam zawsze. Już parę osób mówiło mi, że powinnam pisać, chociaż w dzisiejszym nawale twórczości celebrytów nie chciałabym się w to do końca wpisywać. Ale myślę, że wcześniej czy później skończy się to jakąś większą formą – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Samusionek.
Gwiazda wciąż szuka nowych wyzwań. Prowadzi na przykład warsztaty z występów w szkole EuroLiderek, choć nie sądziła, że nadaje się do uczenia. Dlatego też chce się sprawdzić w pisaniu, tym bardziej że ma już wstępny plan na książkę.
– Myślę o rejonach psychologicznych. Po głowie krąży mi już scenariusz, ale może powinnam przestać o tym mówić i wziąć się po prostu do roboty. Bo czym więcej o tym mówię, tym bardziej to odkładam – dodaje aktorka.
Anna Samusionek to aktorka teatralna i filmowa. Ukończyła warszawską Akademię Teatralną. Znana jest głównie dzięki rolom w popularnych serialach telewizyjnych i programach rozrywkowych.
Czytaj także
- 2024-11-20: Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
- 2024-09-17: Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
- 2024-09-06: Bajkoterapia może być skutecznym narzędziem edukacyjnym. Wspiera rozwój emocjonalny u dziecka i pomaga mu radzić sobie z codziennymi problemami
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.