Newsy

Anna Samusionek zamierza napisać książkę

2014-06-24  |  07:30

Obecnie na rynku wydawniczym można zaobserwować wysyp książek pisanych przez gwiazdy. Nic jednak dziwnego, skoro właśnie ich książki najlepiej się sprzedają. Do grona piszących osób planuje dołączyć aktorka Anna Samusionek, która ma nie tylko pomysł na książkę, lecz także, jak mówi, dobrze sobie radzi z pisaniem.

Aktorka przyznaje, że już w szkole zauważyła u siebie łatwość pisania. Wspomina, że przydawało jej się to na przykład podczas klasówek z historii, kiedy umiejętnościami literackimi starała się nadrobić swoje braki w wiedzy.

Potrzebę pisania miałam zawsze. Już parę osób mówiło mi, że powinnam pisać, chociaż w dzisiejszym nawale twórczości celebrytów nie chciałabym się w to do końca wpisywać. Ale myślę, że wcześniej czy później skończy się to jakąś większą formą – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Samusionek.

Gwiazda wciąż szuka nowych wyzwań. Prowadzi na przykład warsztaty z występów w szkole EuroLiderek, choć nie sądziła, że nadaje się do uczenia. Dlatego też chce się sprawdzić w pisaniu, tym bardziej że ma już wstępny plan na książkę.

Myślę o rejonach psychologicznych. Po głowie krąży mi już scenariusz, ale może powinnam przestać o tym mówić i wziąć się po prostu do roboty. Bo czym więcej o tym mówię, tym bardziej to odkładam dodaje aktorka.

Anna Samusionek to aktorka teatralna i filmowa. Ukończyła warszawską Akademię Teatralną. Znana jest głównie dzięki rolom w popularnych serialach telewizyjnych i programach rozrywkowych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.