Newsy

Monika Richardson zaprzecza, że chce napisać książkę o Zamachowskim

2013-10-25  |  11:10
Monika Richardson zapewnia, że nie zamierza pisać książki o swoim partnerze. Gwiazda zaprzeczyła, że szykuje biografię Zbigniewa Zamachowskiego. Dziennikarce nie podoba się też, że niektóre media piszą na jej temat niesprawdzone informacje.

Monika Richardson ocenia, że Zbigniew Zamachowski jest jeszcze za młody, żeby pisać książkę o jego życiu.

– Nie zamierzam pisać książki o Zbyszku, ze Zbyszkiem, dla Zbyszka. Myślę, że Zbyszek jest na początku drugiej części swojej artystycznej kariery i że przed nim jeszcze wieledziesiąt lat sukcesów – powiedziała Monika Richardson agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Od kwietnia Richardson, razem ze Zbigniewem Zamachowskim, prowadziła program "Pytanie na śniadanie" w telewizyjnej Dwójce. Niedawno aktor  zdecydował, że rozstaje się ze stacją. Postanowił bardziej zaangażować się w swoją pracę w teatrze.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.