Newsy

Magda Gessler o pozwach za "Kuchenne rewolucje": Jestem chroniona. Mogę mówić, co chcę

2013-12-11  |  08:00
Magda Gessler nie boi się kontrowersyjnych wypowiedzi w programie "Kuchenne rewolucje".  Restauratorka przyznaje, że jest chroniona przez stację. W związku z tym nie reaguje na pojawiające się pozwy od niezadowolonych uczestników programu. Magda Gessler twierdzi, że dzięki jej zachowaniu program jest wiarygodny.

Magda Gessler prowadzi "Kuchenne rewolucje" już od ośmiu sezonów. Restauratorka jest pewna, że pomaga ludziom, którzy nie radzą sobie z prowadzaniem restauracji.

– Ci ludzie z 200 zł zaczynają zarabiać 14 tys. dziennie. To chyba jest ogromna różnica i chętnych jest bardzo dużo. A efekty w ostatnich dwóch sezonach absolutnie murowane – podkreśla Magda Gessler.

Restauratorka ma dużą dowolność, jeśli chodzi o zachowanie i wypowiedzi na wizji. W ostatnim czasie pojawiły się pozwy, które zarzucają "Kuchennym rewolucjom" wykorzystanie uczestników do budowania oglądalności programu, pokazywanie tych sfer ich życia, których program nie dotyczy. Magda Gessler pozwami się nie przejmuje.

– Te pozwy dotyczą stacji, a nie mnie. Na szczęście jestem chroniona i stąd mam pewną wolność, której normalnie wszyscy nie mają. Mogę mówić to, co chcę, to co lubię. I dlatego program jest wiarygodny. Co cztery dni zmienia pewną część Polski, pewną obyczajowość. Inni ludzie zaczynają brać z tego przykład, a jest wręcz fanklub, który jeździ po moich „Kuchennych Rewolucjach” – mówi Magda Gessler agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem Magdy Gessler polska kuchnia poprawia się, a pracownicy kuchni zmieniają się w artystów kulinarnych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.