Newsy

Magdalena Antosiewicz: Mam bardzo dużą garderobę, więc nigdy nie mam problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na wyjątkową okazję przygotowuję dwie stylizacje

2022-09-06  |  05:30

Autorka bloga Thirty Fashion podkreśla, że jako pasjonatka mody ma w swojej garderobie stylizacje na każdą okazję. Gdy przygotowuje się do jakiejś ważnej imprezy, to zazwyczaj bierze pod uwagę dwie kreacje. Jeśli jedna w ostatniej chwili nie spełnia jej oczekiwań, wybiera opcję zapasową. By stylowo wejść w sezon jesienno-zimowy, Magdalena Antosiewicz wybiera się na Mediolan Fashion Week.

Blogerka przyznaje, że pokazy najnowszych kolekcji znanych modowych marek to dla niej zawsze wielkie wydarzenie, do którego trzeba się odpowiednio przygotować. Zależy jej bowiem, by za każdym razem wyglądać perfekcyjnie.

– Na taki pokaz mody zwykle szykuję się około dwóch godzin – godzina fryzjer, godzina makijaż. Stylizację mam już zawsze wcześniej przygotowaną – mówi.

Magdalena Antosiewicz doskonale wie, że skompletowanie odpowiedniej stylizacji może sprawić nie lada kłopot, zwłaszcza kiedy odkłada się to na ostatnią chwilę. Dlatego ona sama ma sprawdzone sposoby na to, by nie „gorączkować się” tuż przed ważną imprezą.

– Zajmuję się modą, na co dzień z nią obcuję i mam bardzo dużą garderobę, więc u mnie nie ma problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na jakąś wyjątkową okazję mam przygotowane dwie stylizacje. Uważam, że trzeba mieć w zapasie jakąś kreację, żeby potem nie szukać na ostatnią chwilę, tuż przed imprezą, bo to jest najgorsze, co może być – mówi blogerka.

Jej zdaniem warto mieć w garderobie ubrania na każdą okazję i na każdy sezon. Ona sama lubi podążać za trendami, więc zawsze w jej szafie jest miejsce dla fasonów i kolorów, które aktualnie są modne.

– W tym roku będą królować ciepłe beże, ciepłe brązy, czerń, czarny to ponadczasowość, zawsze klasyczna i zawsze modna, wchodzi też bordo, ciemny fiolet. Więc raczej ciemne kolory z dodatkiem ciepłych beżów – mówi.

Już niedługo Magdalena Antosiewicz będzie miała okazję podziwiać nowości ze światowych wybiegów i czerpać stamtąd inspiracje.

– Dla mnie największy projekt, na który czekam, to Mediolan Fashion Week. 22 września wylatuję do Mediolanu na pokazy, prezentacje włoskich marek i myślę, że to jest największe wyzwanie. Chociaż zbliża się też gorący okres w roli influencera, blogera, bo jesień to jest chyba najważniejszy czas tutaj dla nas – dodaje blogerka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.