Newsy

Magdalena Antosiewicz: Mam bardzo dużą garderobę, więc nigdy nie mam problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na wyjątkową okazję przygotowuję dwie stylizacje

2022-09-06  |  05:30

Autorka bloga Thirty Fashion podkreśla, że jako pasjonatka mody ma w swojej garderobie stylizacje na każdą okazję. Gdy przygotowuje się do jakiejś ważnej imprezy, to zazwyczaj bierze pod uwagę dwie kreacje. Jeśli jedna w ostatniej chwili nie spełnia jej oczekiwań, wybiera opcję zapasową. By stylowo wejść w sezon jesienno-zimowy, Magdalena Antosiewicz wybiera się na Mediolan Fashion Week.

Blogerka przyznaje, że pokazy najnowszych kolekcji znanych modowych marek to dla niej zawsze wielkie wydarzenie, do którego trzeba się odpowiednio przygotować. Zależy jej bowiem, by za każdym razem wyglądać perfekcyjnie.

– Na taki pokaz mody zwykle szykuję się około dwóch godzin – godzina fryzjer, godzina makijaż. Stylizację mam już zawsze wcześniej przygotowaną – mówi.

Magdalena Antosiewicz doskonale wie, że skompletowanie odpowiedniej stylizacji może sprawić nie lada kłopot, zwłaszcza kiedy odkłada się to na ostatnią chwilę. Dlatego ona sama ma sprawdzone sposoby na to, by nie „gorączkować się” tuż przed ważną imprezą.

– Zajmuję się modą, na co dzień z nią obcuję i mam bardzo dużą garderobę, więc u mnie nie ma problemu, co na siebie włożyć. Zawsze na jakąś wyjątkową okazję mam przygotowane dwie stylizacje. Uważam, że trzeba mieć w zapasie jakąś kreację, żeby potem nie szukać na ostatnią chwilę, tuż przed imprezą, bo to jest najgorsze, co może być – mówi blogerka.

Jej zdaniem warto mieć w garderobie ubrania na każdą okazję i na każdy sezon. Ona sama lubi podążać za trendami, więc zawsze w jej szafie jest miejsce dla fasonów i kolorów, które aktualnie są modne.

– W tym roku będą królować ciepłe beże, ciepłe brązy, czerń, czarny to ponadczasowość, zawsze klasyczna i zawsze modna, wchodzi też bordo, ciemny fiolet. Więc raczej ciemne kolory z dodatkiem ciepłych beżów – mówi.

Już niedługo Magdalena Antosiewicz będzie miała okazję podziwiać nowości ze światowych wybiegów i czerpać stamtąd inspiracje.

– Dla mnie największy projekt, na który czekam, to Mediolan Fashion Week. 22 września wylatuję do Mediolanu na pokazy, prezentacje włoskich marek i myślę, że to jest największe wyzwanie. Chociaż zbliża się też gorący okres w roli influencera, blogera, bo jesień to jest chyba najważniejszy czas tutaj dla nas – dodaje blogerka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Gwiazdy

Handel

100 tys. zł trafi do ilustratorki nowej książki dla dzieci wybranej przez Biedronkę w konkursie Piórko. W sklepach sieci można usłyszeć fragmenty książki z głośników

Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z najważniejszych inicjatyw Biedronki promujących czytanie, nie tylko wśród najmłodszych. Kolejną jest rozpoczęty właśnie Tydzień Głośnego Czytania, w ramach którego do 5 października klienci robiący zakupy w placówkach Biedronki będą mogli wysłuchać z głośników fragmentów zwycięskiej książki w interpretacji Kamili Ryciak i Wiktora Zborowskiego.

Prawo

Luka płacowa między kobietami a mężczyznami nie maleje. Wyrównanie różnic może potrwać jeszcze co najmniej 130 lat

Gender gap to problem społeczny w globalnym, jak i polskim wymiarze. Według danych McKinsey & Company w Polsce kobiety stanowią ponad połowę populacji i aż 66 proc. osób kończących studia wyższe, ale mają niższy udział w rynku pracy i nieproporcjonalnie mniej zarabiają. Luka płacowa, według ostatniego raportu World Economic Forum „Global Gender Gap Report 2022”, wynosi 8,7 proc., choć w niektórych branżach i według niektórych metodologii jest ponad dwukrotnie wyższa. Szansą na szybkie wyrównanie jej może się jednak okazać projekt unijnej dyrektywy, który zmusi pracodawców do większej transparentności w wynagrodzeniach.