Mówi: | Magdalena Kanoniak (vlogerka modowa) Anna Orłowska (wizażystka) |
Magdalena Kanoniak (Radzka): chcę przemycić do telewizji trochę zadziorności i spontaniczności
Znana vlogerka modowa została gospodynią nowego programu o tematyce urodowej na antenie TVN Style. Wraz z Anną Orłowską doradza Polkom, jakich kosmetyków używać, by zawsze świetnie wyglądać. Magdalena Kanoniak twierdzi, że praca w telewizji jest zupełnie innym doświadczeniem niż tworzenie vloga, jednak bardzo interesującym.
Program „Beauty ekspert”, który w marcu zadebiutował na antenie TVN Style, ma typowo poradnikowy charakter. Jego gospodynie, wizażystka Anna Orłowska i blogerka Magdalena Kanoniak spośród wielu obecnych na rynku produktów wybierają te, których nie powinno zabraknąć na półce w łazience, i w które naprawdę warto zainwestować.
– To są nie tylko gadżety urodowe, lecz także takie zahaczające o styl życia, trochę modowe, trochę dodatki i oczywiście kosmetyki do makijażu – mówi Magdalena Kanoniak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
– Zawsze było tak, że w czasie makijażu osoby znajdowały jakiś produkt, fajny, fajny, ale co to jest za pomadka, jakiej firmy, w jakich kolorach czy ten podkład ma wiele odcieni? My tutaj możemy wszystko powiedzieć, łącznie z ceną – dodaje Anna Orłowska.
Zdaniem makijażystki dzięki temu program będzie naprawdę przydatny dla widzów TVN Style. Zwłaszcza że obie prowadzące zamierzają wszystkie rekomendowane kosmetyki i gadżety przetestować na sobie. Wypróbują zarówno standardowe produkty do pielęgnacji i makijażu, jak peelingi lub maseczki, oraz mniej popularne. jak jadalne kosmetyki. Magdalena Kanoniak testować będzie głównie produkty z dziedziny pielęgnacji, Anna Orłowska pomoże natomiast wybrać idealne kosmetyki do makijażu.
– Będą różne przyrządy, przyrządy do masażu, przyrządy do ujędrniania, przyrządy na prąd, gdzie np. będę się razić prądem nawet w którymś odcinku, więc będą naprawdę niezłe hity – mówi Magdalena Kanoniak.
– Chcemy pokazać osobom, które np. mają wszelakie alergie lub boją się malować, bo uważają, że to wielkie zło, samo zło, więc dla tych osób też mamy alternatywę – dodaje Anna Orłowska.
Makijażystka ma już duże doświadczenie w pracy na planie formatów telewizyjnych, prowadziła m.in. programy „No to pięknie” i „Bez skazy”. Dla Magdaleny Kanoniak natomiast magazyn „Beauty ekspert” to telewizyjny debiut. Praca przed kamerą nie jest jej jednak obca, od 6 lat prowadzi bowiem własny kanał na platformie YouTube, gdzie opublikowała ponad 700 filmów. Mimo to vlogerka nie ukrywa, że nagrywanie programu na potrzeby telewizji to całkiem inne doświadczenie.
– To tyle trwa, powtórki, ujęcia, żeby wszystko było pięknie, idealnie. Chociaż też chcę przemycić trochę takiej zadziorności do tego, mam nadzieję, że mi się uda, może z każdym odcinkiem będzie więcej spontaniczności – mówi Magdalena Kanoniak.
W swoich mediach społecznościowych vlogerka pisała nawet, że wkrótce zamieszka na planie programu „Beauty ekspert”. Podkreśla, że mało który z widzów telewizji ma świadomość, ile czasu trzeba poświęcić, żeby nagrać jeden odcinek. Dotychczas uważała, że tworzenie filmów na potrzeby vloga jest czasochłonne, obecnie jednak zmieniła zdanie. Zgadza się z nią Anna Orłowska.
– Widziałam kiedyś taki wpis: „A w ogóle to co ta Orłowska robi, ona tylko robi programy w telewizji”. Zapraszam, powiedz jak to jest, jedno zdanie powtarzane 40 razy, potem dwie godziny zmiany światła, a ty cały czas musisz pamiętać, o czym mówiłaś, powtórzyć np. dokładnie tak samo – mówi wizażystka.
Premierowe odcinki programu „Beauty ekspert” można oglądać na antenie TVN Style w każdy czwartek o godz. 21.55.
Czytaj także
- 2025-06-05: Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-28: Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-22: Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.